جمعه 30 شهریور 1403

پینگ پونگ

پینگ پونگ

خبرگزاری ایسنا

ارتش جمهوری اسلامی ایران همزمان با حضور مقتدرانه در تمامی عملیات‌ای آفندی و پدافندی دوران هشت سال دفاع مقدس، با به کارگیری کلیه امکانات آمادی و پرسنلی خود، کار بزرگ و خطیر نگهداری از اسراء با دقت و حساسیت ویژه را انجام داد و اسیران جنگی را به نحو مطلوبی مراقبت، نگهداری و حفاظت کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نانچیکو متعلق به بروس لی که از آن در فیلم های مطرحش چون «بازی با مرگ» استفاده کرده بود به رقم 2 هزار دلار فروخته شود که البته این میزان تا حدود 40 برابر یعنی عدد 83 هزار دلار رسید.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - ملی پوش قزوینی و دارنده رنکینگ یک تنیس روی میز کشور گفت: با توجه به اینکه رشته تنیس روی میز از رشته‌های کم خطر از نظر شیوع کرونا است درخواست داریم مسابقات لیگ برتر آن در موعد مقرر - اواسط آبان ماه - آغاز شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عجیب‌ترین مقاصد گردشگری را ببینید که ممکن است تا کنون چیزی در مورد آن‌ها نشنیده باشید.

خبرگزاری ایسنا

رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش به تشریح برنامه‌های تربیت بدنی ارتش در هفته دفاع مقدس پرداخت.

خبرگزاری ایسنا

از ابتدای جنگ تحمیلی تا زمانی که آتش بس رسمی بین خطوط درگیری ایران و عراق در 29مردادماه سال 1367 حاکم گردید، رزمندگان اسلام توانسته بودند بیش از هفتاد و دو هزار نفر از نیروهای مسلح ارتش رژیم بعث عراق، اعم از زمینی، هوائی، دریائی و جیش الشعبی را به همراه تعداد دویست و چهل و هفت مزدور (غیر عراقی) را به اسارت درآورند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو شورای شهر تهران برای سومین بار در خصوص لزوم توجه به ایمنی بوستان‌ها، پارک‌های محلی و فراهم آوردن زمینه حضور امن و ایمن خانواده‌ها به شهردار تهران تذکر داد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران برای سومین بار در خصوص لزوم توجه به ایمنی بوستانها، پارک های محلی و فراهم آوردن زمینه حضور امن و ایمن خانواده ها به شهردار تهران تذکر داد.

خبرگزاری ایسنا

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران بر لزوم توجه به ایمنی بوستانها، پارک های محلی و فراهم آوردن زمینه حضور امن خانواده ها تاکید کرد.

خبرگزاری دانشجو

گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پیرو انتشار لیست بازیکنان کرونایی دو تیم استقلال تهران و فولاد خوزستان موجی از نگرانی بین اهالی فوتبال، خانواده های این افراد و جامعه ورزشی براه افتاد که البته دیگر مسابقات لیگ برتر را هم تحت تأثیر قرار داد. اعتراض اعضای تیم پارس جنوبی جم به تصمیم استقلالی ها از یکسو و اصرار سازمان لیگ فوتبال بر رعایت قانون 25 درصد در رابطه با اعضای کرونایی این دو تیم (فولاد...

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - فضاها و تجهیزات ورزشی بانوان در استان بوشهر هر چند اکنون در بخش همگانی وضعیت متوسطی دارد اما در بعد حرفه‌ای امکانات و فضاهای کافی موجود نیست و این وضعیت باعث شده تا ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بالای دختران بوشهری زیر سایه این کمبودها پنهان بماند و زمینه شکوفایی آنها فراهم نشود.

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری ایسنا

شبکه‌های تلویزیونی برای روزهای پنجشنبه و جمعه (8 و 9 خردادماه) پخش فیلم‌های سینمایی ایرانی و خارجی را در نظر گرفته‌اند.