جمعه 30 شهریور 1403

مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز در زمان مقرر آغاز شود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز در زمان مقرر آغاز شود

قزوین - ایرنا - ملی پوش قزوینی و دارنده رنکینگ یک تنیس روی میز کشور گفت: با توجه به اینکه رشته تنیس روی میز از رشته‌های کم خطر از نظر شیوع کرونا است درخواست داریم مسابقات لیگ برتر آن در موعد مقرر - اواسط آبان ماه - آغاز شود.

حمیدرضا طاهرخانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اگرچه شیوع کرونا وضعیت ورزش ایران را به هم ریخته ولی مسابقات اکثر رشته‌های ورزشی شروع شده است.

وی اضافه کرد: رشته تنیس روی میز از نظر شیوع کرونا در ردیف رشته‌های کم خطر قرار دارد و قرار بود مسابقات لیگ برتر آن اواسط آبان ماه سال جاری آغاز شود.

دارنده رنکینگ یک تنیس روی میز کشور گفت: اخیرا خبرهایی منتشر شده که ممکن است مسابقات لیگ برتر این رشته به عقب بیفتد ولی ما درخواست داریم که این مسابقات هرچه زودتر برگزار شود.

طاهرخانی گفت: نزدیک یکسال است که بازیکنان در هیچ مسابقه‌ای شرکت نکرده و از نظر تمرینی و مالی در وضعیت مطلوبی قرار ندارند و با شروع مسابقات شاهد رفع این مشکلات خواهیم بود.

وی با بیان اینکه امسال هشت تیم در لیگ برتر ثبت نام کرده اند و سطح بالایی از مسابقات را شاهد خواهیم بود، افزود: رشته پینگ پونگ از نظر پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا بسیار کم خطر است و امیدواریم با شروع به موقع مسابقات باشگاهی جلوی وخیم شدن اوضاع مالی و تمرینی بسیاری از ورزشکاران این رشته گرفته شود.

طاهرخانی با اشاره به پیوستن خود به باشگاه شهرداری کرج برای حضور در لیگ برتر تنیس روی میز، گفت: هم اینک با حفظ رنکینگ یک کشوری شرایط خوبی دارم و قرار است باشگاه، هماهنگی لازم را انجام دهد تا تمرینات خود را زیر نظر امیر بخشی سرمربی تیم شهرداری کرج و مربی تیم ملی جوانان در داخل کرج پیگیری کنم.

وی اضافه کرد: متاسفانه امسال تیم پتروشیمی بندر امام در مسابقات لیگ برتر بعد از سال‌ها شرکت نکرده است اما برخی از تیم های دیگر مانند شهرداری کرج سرمایه گذاری خوبی را با جذب بازیکنان داخلی و خارجی انجام داده اند.

طاهرخانی سال گذشته در لیگ برتر تنیس روی میز کشور پرامتیازترین و بهترین بازیکن تیم ملی شد و هم اینک رنکینگ یک کشوری را دارد.

*س_برچسب‌ها_س*