سه‌شنبه 3 مهر 1403

چرخش جدید در پرونده بزرگ نقل و انتقالات اروپا / امباپه راضی شده، حالا پاریس با خودش درگیر است!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
چرخش جدید در پرونده بزرگ نقل و انتقالات اروپا / امباپه راضی شده، حالا پاریس با خودش درگیر است!

با وجود بازگشت کیلیان امباپه به ترکیب پی‌اس‌جی و درخشش او در بازی‌های اول فصل، یک بحران داخلی در باشگاه فرانسوی ممکن است برنامه‌های امباپه را تغییر دهد.

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه در اوایل تابستان به نظر می‌رسید رابطه کیلیان امباپه و پاری سن ژرمن هرگز مثل قبل نخواهد شد اما این روزها او بار دیگر با پیراهن این تیم می‌درخشد و به نظر می‌رسد آینده‌اش بیش از هر زمان دیگری به ماندگار شدن در پی‌اس‌جی نزدیک است.

تنش بزرگی که در ماه‌های ابتدایی تابستان در رابطه امباپه و باشگاهش پیش آمده بود فروکش کرده و حتی این احتمال وجود دارد که ستاره فرانسوی بر خلاف آنچه انتظار می‌رفت قراردادش را با پی‌اس‌جی تمدید کند.

اما روزنامه فرانسوی لوپاریزین در گزارشی اعلام کرد در پی اس‌جی بحران داخلی جدیدی شعله‌ور شده که ممکن است شرایط را بار دیگر به کلی دگرگون کرده و باعث تغییر در برنامه‌های کیلیان امباپه شود.

لوپاریزین می‌گوید این بحران جدید به علت تنش در رابطه کاری لوئیس کامپوس، مشاور ورزشی باشگاه، ویکتوریانو ملرو، دبیرکل پی‌اس‌جی و گرگوری دوران، مدیر واحد حقوقی باشگاه ایجاد شده است.

در این گزارش ادعا شده که ویکتوریانو و گرگوری از ناصر الخلیفی، رئیس قطری باشگاه، خواهان اخراج لوئیس کامپوس شده‌اند. آنها در جلسه‌ای که با الخلیفی داشتند گفته‌اند که از رفتارها و شخصیت غیر حرفه‌ای کامپوس خسته شده‌اند و دیگر تحمل تصمیم‌گیری‌های خودسر او بدون مشورت با ارکان باشگاه را ندارند.

اما لوئیس کامپوس یکی از مهم‌ترین چهره‌ها در پرونده کیلیان امباپه است و گفته می‌شود او مهم‌ترین نقش را در آشتی این ستاره فرانسوی با باشگاه بازی کرده است. کامپوس همیشه از حامیان سرسخت امباپه بوده و در نتیجه اخراج او از باشگاه می‌تواند کیلیان را بار دیگر به این نتیجه برساند که بهترین تصمیم برای او جدایی از پی‌اس‌جی است.

چرخش جدید در پرونده بزرگ نقل و انتقالات اروپا / امباپه راضی شده، حالا پاریس با خودش درگیر است! 2
چرخش جدید در پرونده بزرگ نقل و انتقالات اروپا / امباپه راضی شده، حالا پاریس با خودش درگیر است! 3