پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

«چمدان‌های باز» به چاپ چهارم رسید

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
«چمدان‌های باز» به چاپ چهارم رسید

کتاب «چمدان‌های باز» نوشته سیدمحسن روحانی شامل روایت‌هایی از مهاجران در کشور آمریکا توسط انتشارات جام جم به چاپ چهارم رسید.

به گزارش مشرق، همزمان با سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، چاپ چهارم کتاب «چمدان‌های باز» نوشته سیدمحسن روحانی شامل روایت‌هایی از مهاجران در کشور آمریکا از سوی انتشارات جام جم روانه بازار نشر شده است.

این کتاب شامل 65 روایت داستانی از زندگی مهاجران در کشور آمریکاست که با نثری روان و بن‌مایه‌های طنز به جنبه‌های متفاوت زندگی مهاجران در کشور آمریکا می‌پردازد. فراز و نشیب‌های مهاجرت و زندگی در کنار تفاوت‌های فرهنگی، اقتصادی و مذهبی از جمله مواردی است که در کتاب به آن اشاره شده است.

کتاب «چمدان‌های باز» که در کمتر از 3 ماه به چاپ چهارم رسیده، اولین اثر سید محسن روحانی در حوزه ادبیات است. وی که دانش‌آموخته کارشناسی ارشد حقوق دانشگاه امام صادق (ع) است، تا مقطع پسا دکترا رشته حقوق تحریم‌های اقتصادی را در شهر نیویورک گذرانده و تاکنون آثار زیادی به زبان‌های فارسی و انگلیسی در این حوزه از این نویسنده منتشر شده است.

چاپ چهارم کتاب «چمدان‌های باز» در 335 صفحه و با قیمت 95 هزار تومان از سوی انتشارات جام جم در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.