یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

چمران: بودجه شهرداری آخر بهمن به صحن می آید / پیش پرداخت 600 دستگاه اتوبوس را داده ایم

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
چمران: بودجه شهرداری آخر بهمن به صحن می آید / پیش پرداخت 600 دستگاه اتوبوس را داده ایم

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، مهدی چمران در حاشیه جلسه علنی امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران در خصوص دستورجلسه امروز شورا گفت: قرار است گزارش مالی شهرداری تهران توسط خزانه‌دار ارائه شود.

وی با بیان اینکه قرار است چند نفر برای نظارت در مرکز پژوهش‌ها انتخاب شوند، گفت: یک یا دو نفر برای مرکز پژوهش‌های شهرداری انتخاب می‌شوند تا بر کارهای پژوهشی و تحقیقی نظارت کنند.

وی در خصوص بررسی بودجه شهرداری گفت: ما باید حدودا یک ماه بر روی این بودجه کار کنیم و فکر می‌کنم اواخر بهمن بودجه به صحن شورا بیاید.

چمران در خصوص انتشار لیست 4 هزار نفره استخدام در شهرداری تهران گفت: من اطلاع دقیقی از این موضوع ندارم، اما چیزی که در سایت‌ها خواندم این بود که معاون مربوطه در شهرداری گفته بود این لیست صحت ندارد و ساختگی است.

وی در پاسخ به این پرسش که اینکه افرادی استخدام شدند تکذیب نمی‌شود، اما استخدام در شهرداری شرایط خاص دارد اما معاون مربوطه آن لیست منتشر شده را تکذیب کرده است.

وی در خصوص موضوع ترافیک تهران و دستگاه‌های متولی در این امر گفت: متأسفانه متولی یک نفر نیست. 23 دستگاه در این زمینه مسئولیت دارند، مانند محیط‌زیست، وزارت نفت، استاندارد و....

چمران به موضوع اتوبوس، تاکسی، مینی‌بوس، موتورسیکلت در تهران اشاره کرد و گفت: در این زمینه برنامه‌هایی اجرا شده اما دلخواه و ایده‌آل نبوده است. یکی از سازمان اتوبوس اعلام کرده که تا شب عید 40 دستگاه اتوبوس تحویل می‌دهد. ما پیش‌پرداخت 600 دستاه اتوبوس را داده‌ایم ولی تاکنون 120 داستگاه دریافت کرده‌ایم امیدوارم سازندگان با برنامه‌ریزی لازم به تعهدات خود عمل کنند.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

مهدی چمران

شورای شهر تهران اتوبوس‌رانی این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
چمران: بودجه شهرداری آخر بهمن به صحن می آید / پیش پرداخت 600 دستگاه اتوبوس را داده ایم 2