یک‌شنبه 1 مهر 1403

چمران: ترافیک اول مهر امسال تفاوتی با دیگر روز‌ها نداشت

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
چمران: ترافیک اول مهر امسال تفاوتی با دیگر روز‌ها نداشت

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران روز یکشنبه در دویست و شصت و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران و در جمع خبرنگاران، در مورد دستور جلسه امروز صحن، اظهار کرد: یک فوریت تسهیلات شهروندی در ارتباط با مسائل گردشگری مورد بررسی خواهد گرفت؛ شهرداری باید این تسهیلات را به صورت علنی اعلام کند تا همه شهروندان از آن مطلع باشند.

وی در مورد اوضاع ترافیک شهر در روز اول مهر، افزود: ترافیک امروز فرق چندانی با بقیه روز‌ها نداشت.

چمران تصریح کرد: البته ممکن است با گذشت زمان و نزدیک شدن به عصر، افزایش حجم تردد‌ها را شاهد باشیم ولی اینکه خیلی شلوغ باشد، هنوز اینطور نشده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: اینکه برخی افراد آمار‌هایی را به زبان می‌آورند، صرفا گمانه زنی و برآورد شخصی خودشان است.

چمران در ادامه بیان کرد: سوال یکی از اعضای شورا در مورد قرارداد‌های مسکن به شهرداری منتقل شده و باید مراحل خود را طی کند.

نماینده شهرداری برای پاسخگویی در مورد فروش تابلو‌ها به شورا می‌رود

وی در رابطه با بحث فروش برخی تابلو‌های موزه امام علی (ع)، افزود: معمولا موزه‌ها یک سری تابلو‌های کم ارزش خود را به فروش می‌رسانند و یکسری دیگر که ارزش بیشتری دارند را نگهداری می‌کنند، این موضوعی کاملا مرسوم در تمام دنیا است.

چمران عنوان خاطرنشان کرد: البته از رییس سازمان فرهنگی - هنری دعوت خواهد شد تا برای پاسخ گویی به این موضوع در شورای شهر حضور پیدا کند.