پنج‌شنبه 31 خرداد 1403

چهارمین فراخوان ثبت‌نام خوابگاه‌های متاهلین دانشگاه تهران اعلام شد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
چهارمین فراخوان ثبت‌نام خوابگاه‌های متاهلین دانشگاه تهران اعلام شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه تهران، با توجه به اتمام تعمیرات اساسی بلوک 4 مجتمع خوابگاهی جلال آل احمد، دانشجویان روزانه غیربومی (مقاطع دکتری و کارشناسی ورودی سال 1401 به بعد و مقطع کارشناسی ارشد ورودی 1402) واجد شرایط ثبت‌نام با توجه به شیوه‌نامه اسکان در خوابگاه‌های متأهلین (دریافت از اینجا) می‌توانند تا 31 خرداد ماه 1403 با مراجعه به سامانه بهستان به آدرس...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه تهران، با توجه به اتمام تعمیرات اساسی بلوک 4 مجتمع خوابگاهی جلال آل احمد، دانشجویان روزانه غیربومی (مقاطع دکتری و کارشناسی ورودی سال 1401 به بعد و مقطع کارشناسی ارشد ورودی 1402) واجد شرایط ثبت‌نام با توجه به شیوه‌نامه اسکان در خوابگاه‌های متأهلین (دریافت از اینجا) می‌توانند تا 31 خرداد ماه 1403 با مراجعه به سامانه بهستان به آدرس ems.ut.ac.ir در بخش پیشخوان خدمت طی مراحل زیر به ثبت درخواست و بارگذاری مدارک اقدام کنند:

1- ورود به سامانه بهستان 2- انتخاب درخواست خوابگاه متأهلین در قسمت بررسی مسائل دانشجویی، در بخش درخواست اول این توضیح نوشته شود: ارسال مدارک برای درخواست خوابگاه متأهلین

3- انتخاب گزینه ایجاد، مراجعه به کار پوشه و بارگذاری مدارک زیر با ساختار JPG

1-3- مدارک شناسایی شامل: کارت ملی، صفحه اول و دوم شناسنامه متقاضی، همسر و فرزندان. کارت دانشجویی. مدارک سکونت شامل اجاره‌نامه یا سند منزل مسکونی شهرستان. چهار صفحه اول سند ازدواج.

نکته: ارائه اصل مدارک در زمان عقد قرارداد سکونت در خوابگاه‌های متأهلین الزامی است.

2-3- مستندات آموزشی و پژوهشی: مطابق موارد مندرج در شیوه‌نامه اسکان تمام موارد به همراه گواهی، مستندات و... در قالب یک فایل تهیه و بارگذاری شود.

3-3- دانشجوی شاهد و ایثارگر گواهی رسمی مهمور امتیاز داده شده توسط اداره کل امور دانشجویان و کارکنان شاهد و ایثارگر دانشگاه را باید بارگذاری کند.

4-3- دانشجوی تحت پوشش بهزیستی، کمیته امداد، روشندل و دارای شرایط خاص گواهی رسمی مهمور امتیاز داده شده توسط مرکز مشاوره دانشگاه را باید بارگذاری کند. خواهشمند است به‌طور دقیق شیوه‌نامه اسکان را مطالعه کرده و در صورتی‌که شرایط استفاده از خوابگاه متأهلین را دارید، ثبت‌نام کنید. در ضمن چنانچه بعد از ثبت‌نام اثبات شود که دانشجو شاغل بوده، مالک منزل شخصی است یا سایر شرایط استفاده از خوابگاه متأهلین را ندارد، تخلف محسوب شده و مطابق ضوابط عمل خواهد شد.

گفتنی است این ثبت‌نام به منزله اسکان نبوده و فقط برای امتیاز دهی و اولویت‌بندی اسکان در خوابگاه متأهلین بر مبنای مدارک بارگذاری شده و مستند به شیوه‌نامه اسکان دانشجویان متأهل صورت می‌گیرد. لازم به ذکر است چنانچه در دوره قبل ثبت نام کرده و خوابگاه به شما تعلق نگرفته است، در صورتی‌که شرایط لازم را دارید، ضروری است مجدد در این فراخوان ثبت‌نام کنید. دانشجویان می‌توانند پرسش‌های خود را به رایانامه kooy@ut.ac.ir ارسال کنند