یک‌شنبه 15 مهر 1403

چهار نماینده ایران در ورزشگاه‌های جام‌جهانی به میدان می‌روند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
چهار نماینده ایران در ورزشگاه‌های جام‌جهانی به میدان می‌روند

تهران - ایرنا - چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه‌هایی به میدان خواهند رفت که برای جام جهانی 2022 قطر آماده شده‌اند.

به گزارش ایرنا، با آغاز دوباره لیگ قهرمانان 2020 آسیا، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به ورزشگاه‌های محل برگزاری این مسابقات پرداخته است.

در این گزارش آمده است: پس از حدود هفت ماه که با شیوع COVID-19 فوتبال در سراسر جهان متوقف شد، از امروز (دوشنبه) مسابقات در منطقه غرب آسیا در ورزشگاه‌های الجنوب، استادیوم خلیفه، ورزشگاه ایجوکیشن و جاسم بن حمد از سرگرفته می‌شود.

ورزشگاه بین‌المللی خلیفه برای دیدارهای گروه نخست لیگ قهرمانان آسیا که شامل الاهلی عربستان، الوحده امارات، الشرطه عراق و استقلال ایران می‌شود، انتخاب شده است. استادیوم خلیفه دوحه، یکی از هشت ورزشگاه جام‌جهانی 2022 قطر، میزبان گروه یک رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

ورزشگاه الجنوب برای دیدارهای گروه دوم لیگ قهرمانان آسیا شامل الهلال عربستان، پاختاکور ازبکستان، شباب امارات و شهرخودرو ایران، انتخاب شده است.

استادیوم الجنوب در الوکره، یکی از هشت ورزشگاه جام‌جهانی 2022 قطر، میزبان گروه 2 رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

ورزشگاه اجوکیشین برای مسابقات گروه سوم در لیگ قهرمانان آسیا که شامل التعاون عربستان، الشارجه امارات، پرسپولیس ایران و الدحیل قطر می‌شود، انتخاب شده است. این ورزشگاه یکی از هشت ورزشگاه جام‌جهانی 2022 قطر، میزبان گروه سه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود. این نخستین دیدارهای رسمی خواهد بود که در این ورزشگاه تازه تأسیس برگزار خواهد شد.

ورزشگاه جاسم بن حمد برای مسابقات گروه D لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد که شامل النصر عربستان، السد قطر، العین امارات و سپاهان ایران می‌شود.

منبع: فدراسیون فوتبال *س_برچسب‌ها_س*