دوشنبه 2 مهر 1403

چه کسانی از ریاست‌جمهوری آیت‌الله خامنه‌ای حمایت کردند؟

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
چه کسانی از ریاست‌جمهوری آیت‌الله خامنه‌ای حمایت کردند؟

روزنامه‌ی کیهان در آستانه‌ی برگزاری انتخابات سومین دوره‌ی ریاست‌جمهوری ایران، از فعالیت گروه‌ها و انجمن‌های مختلف در حمایت از آیت‌الله خامنه‌ای خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در آستانه‌ی برگزاری انتخابات سومین دوره‌ی ریاست‌جمهوری ایران، روز پنج‌شنبه دوم مهر 1360، روزنامه‌ی کیهان از فعالیت گروه‌ها و انجمن‌های مختلف در حمایت از آیت‌الله خامنه‌ای خبر داد. به گزارش این روزنامه بسیاری از انجمن‌ها با انتشار اطلاعیه‌های مستقل به طور رسمی حمایت خود را از ایشان که در آن برهه امام‌جمعه‌ی تهران، نماینده‌ی امام در شورای عالی دفاع و دبیرکل حزب جمهوری اسلامی بودند، اعلام داشتند. علاوه بر آن بسیاری از رجال مملکتی از جمله آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس وقت مجلس، مهندس میرحسین موسوی وزیر وقت امور خارجه، حجت‌الاسلام معادیخواه وزیر وقت ارشاد اسلامی و نیز چند نماینده طی مصاحبه‌هایی از ایشان حمایت کردند.

بر اساس این گزارش هاشمی رفسنجانی در گفت‌وگویی با روزنامه‌ی جمهوری اسلامی در این باره گفت: «آقای خامنه‌ای را (برای ریاست‌جمهوری) شایسته‌ترین می‌دانم... آقای خامنه‌ای یک نمونه‌ی مسلمان جامعی است که انسان می‌خواهند.»

مهندس میرحسین موسوی نیز در گفت‌وگو با روزنامه‌ی جمهوری اسلامی اظهار داشت: «خامنه‌ای جزو کسانی است که انقلاب را با تمام وجود خود تجربه کرده است.»

حجت‌الاسلام معادیخواه گفت: «آقای خامنه‌ای را به عنوان یک چهره‌ای که مظهر حکومت اسلامی است می‌بینم.

23259

کد خبر 1961494