پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

ژوزه مورینیو

ژوزه مورینیو

خبرگزاری فارس

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سایت گل مدعی شد که سردار آزمون نمی‌تواند تیم ملی فوتبال ایران را برای جام‌ملت‌های آسیا همراهی کند.

خبرگزاری تسنیم

ماجرای عدم حضور سردار آزمون در جام ملت‌های آسیا در حالی در فاصله دو هفته تا اولین دیدار ایران مطرح شده که مدت‌ها پیش رسانه‌های اروپایی به آن پرداخته بودند.

وب‌گاه تابناک

تابناک 4ماه پیش از احتمال جدی غیبت سردار آزمون در جام ملت‌های آسیا پرده برداشت و حالا فدراسیون تایید کرده که هنوز مجوز حضور مهاجم کلیدی اش در قطر را از آاس‌رم و مورینیو نگرفته. دعوت قایدی هم به این دلیل بوده است

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس به برد شاگردانش مقابل تیم تحت‌هدایت ژوزه مورینیو در هفته هجدهم سری A ایتالیا واکنش نشان داد.

وب‌گاه الف

سایت گل اندونزی در گزارشی اعلام کرد سردار آزمون به دلیل توافقش با باشگاه رم نمی‌تواند تیم ملی ایران را در جام ملت‌های آسیا همراهی کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در فاصله چند روز تا آغاز جام ملت‌های آسیا یک خبر شوکه‌کننده و عجیب منتشر شده است. جایی که وبسایت معتبر گل مدعی شده که سردار آزمون مهاجم باشگاه رم ایتالیا احتمالا تیم ملی فوتبال ایران را در جام ملت‌های آسیا همراهی نخواهد کرد. اما نکته مهمی که این سایت به آن اشاره کرده این است که مهاجم ایرانی به دلیلی جز مصدومیت غایب احتمالی ایران در جام ملت‌های آسیا...

وب‌گاه الف

براساس بندی که در قرارداد مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با باشگاه رم ایتالیا وجود دارد، این بازیکن نمی‌تواند شاگردان قلعه‌نویی را در هجدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های آسیا همراهی کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سایت گل اندونزی در گزارشی اعلام کرد سردار آزمون به دلیل توافقش با باشگاه رم نمی‌تواند تیم ملی ایران را در جام ملت‌های آسیا همراهی کند.

وب‌گاه ورزش سه

وویژک شزنی، دروازه‌بان یوونتوس، شوخی عجیبی با بحث خرید زمستانی این باشگاه داشت.

خبرگزاری تسنیم

مهاجم ایرانی تیم فوتبال رُم احتمالاً شانس حضور در جام ملت‌های آسیا 2023 را از دست خواهد داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ورزش سه نوشت: وبسایت معتبر گل خبر عجیب و مهمی را در مورد سردار آزمون منتشر کرد.

وب‌گاه ورزش سه

برایان کریستانته، ستاره رم، آماده است تا در ماه ژانویه در پست مدافع بازی کند اما امیدوار است که این باشگاه خریدی هم داشته باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وبسایت معتبر گل خبر عجیب و مهمی را در مورد سردار آزمون منتشر کرد. وبسایت معتبر گل خبر عجیب و مهمی را در مورد سردار آزمون منتشر کرد. به گزارش عرشه آنلاین، در فاصله چند روز تا آغاز جام ملت‌های آسیا یک خبر شوکه کننده و عجیب منتشر شده است. جایی که وبسایت معتبر گل مدعی شده که سردار آزمون مهاجم باشگاه رم ایتالیا احتمالا تیم ملی فوتبال ایران را در جام ملتهای آسیا همراهی نخواهد کرد.

وب‌گاه ورزش سه

وبسایت معتبر گل خبر عجیب و مهمی را در مورد سردار آزمون منتشر کرد.

وب‌گاه ورزش سه

اریک بایلی مدافع ساحل عاجی تیم بشیکتاش از لیست این تیم کنار رفت.