چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

کاخ سفید

کاخ سفید

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همزمان با افزایش گمانه زنی ها در باب پاسخ احتمالی و ادعایی اسرائیل به حمله بی سابقه ایران، ناظران براین باورند که نتانیاهو گزینه ای در اختیار ندارد و در هر شرایطی بازنده بازی هست که خود به راه انداخته.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امورخارجه ایران گفت: در صورتی که اسرائیل بار دیگر دست به ماجراجویی بزند و علیه منافع ایران اقدام نظامی صورت دهد، پاسخ بعدی ما فوری و در سطح حداکثری خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر امور خارجه ایران با ابراز امیدواری درباره اینکه اسرائیل یک بار دیگر اشتباه بزرگ خود را تکرار نکند، گفت: «ما خواستار بروز بحران‌ها در منطقه نیستیم».

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در نیویورک به سر می‌برد، در گفتگو با شبکه سی ان ان، نسبت به هرگونه اقدام نظامی علیه ایران، به رژیم اسرائیل هشدار داد. او گفت: «در صورتی که رژیم اسرائیل دوباره دست به ماجراجویی بزند و علیه منافع ایران اقدام کند، پاسخ بعدی ما فوری و در سطح حداکثری خواهد بود». وزیر خارجه ایران با اشاره به...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگو و هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید خبر داد که آمریکا در مورد حمله احتمالی به رفح با اسرائیل در حال گفت و گو و رایزنی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگو و هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید خبر داد که آمریکا در مورد حمله احتمالی به رفح با اسرائیل در حال گفت و گو و رایزنی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

اما آنچه موجب می شود یک سیاستمدارقمار باز خود را دارای شانس پیروزی بداند و این چنین مثل آمریکا پس از انقلاب 1979 ایران، مدام از جیب مردم آمریکا قمار کند و باخت های پی در پی را به روی خودش نیاورد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور خارجه کشورمان با بیان اینکه اکنون دفاع مشروع ایران پایان یافته است، گفت: باید رژیم صهیونیستی وادار شود تا از تکرار هرگونه ماجراجویی نظامی افزون‌تر علیه منافع ایران دست بردارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

«حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در نشست شورای امنیت سازمان ملل گفت: رژیم اسرائیل باید وادار شود از تکرار هرگونه ماجراجویی نظامی بیشتر علیه منافع ایران دست بردارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در نشست عالی‌رتبه شورای امنیت ملل متحد در نیویورک در خصوص وضعیتِ خاورمیانه، شامل مسأله فلسطین به ایراد سخنرانی پرداخت. متن کامل این سخنرانی به شرح زیر است: 30 فروردین 1403 - نیویورک بسم الله الرحمن الرحیم آقای رئیس. طی ماه‌های گذشته، شورای امنیت نشست‌های متعددی را برای رسیدگی به جنایاتِ...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقامات از برگزاری یک نشست با حضور مشاور امنیت ملی کاخ سفید و سران صهیونیست در خصوص حمله به شهر رفح در جنوب غزه خبر دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی منابع رسانه ای از تحویل 12 فروند هواپیمای پیشرفته سوخو 35 روسیه به ایران خبر می دهند. .

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: چهار مقام فلسطینی، آمریکایی و صهیونیست به آکسیوس گفتند: محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین درخواست‌های دولت بایدن را برای عدم پیشبرد رای‌گیری در شورای امنیت سازمان ملل درباره پذیرش فلسطین به‌عنوان عضو کامل سازمان ملل رد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا به خبرنگاران گفت: بایدن بدترین رئیس‌جمهور تاریخ کشور ما است. از جیمی کارتر هم بدتر است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از وضعیت اقتصادی ایران دست پیدا کنیم.