پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

کاخ سفید

کاخ سفید

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، مقامات پلیس کارولینای شمالی خبر دادند در جریان تبادل آتش برای دستگیری یک متهم فراری در شهر شارلوت، 4 مامور پلیس کشته و 4 تن دیگر زخمی شدند. اداره پلیس شارلوت اعلام کرد این متهم فراری با مشاهده ماموران پلیس در محل اقامتش، شروع به تیراندازی کرد که در جریان این تیراندازی، علاوه بر کشته و زخمی شدن 8 مامور پلیس، متهم نیز در حیاط پشتی خانه مورد اصابت...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، ولادیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین در دیدار با ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو در کی‌یف، ائتلاف آتلانتیک شمالی را متهم کرد که به دو نکته از توافقنامه در مورد حمایت نظامی وعده داده شده به کی‌یف پایبند نبوده است. به عقیده او، موفقیت نیروهای مسلح اوکراین در درگیری به تثبیت اوضاع در جبهه، توانایی ارتش این کشور، به دست گرفتن ابتکار عمل و آغاز یک ضد حمله...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک رسانه آمریکایی فاش کرد که نخست وزیر رژیم صهیونیستی از رئیس جمهور آمریکا خواسته مانع از صدور حکم بازداشت خودش و مقامات ارشد این رژیم از سوی دیوان کیفری بین‌الملل شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور در نامه‌ای به نخبگان دانشگاه‌های ایالات متحده، از آنان خواستند تا از امکانات موجود برای رساندن صدای اعتراض خود نسبت به این هلوکاست فلسطینی استفاده کنند و و با ایجاد هم‌افزایی بین‌المللی میان نخبگان دانشگاهی دنیا این بیداری را گسترده‌تر سازند. متن کامل نامه به همراه ترجمه آن به شرح...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌سایت آمریکایی «آکسیوس» فاش کرد، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی از «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا در مورد ممانعت از صدور حکم بازداشت مقامات ارشد این رژیم از سوی دیوان کیفری بین‌الملل درخواست کمک کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ترامپ به اعتراضات حمایت از فلسطین در تجمعات دانشجویی اخیر در آمریکا واکنش نشان داد و خواستار توقف آن شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

هر چه زمان می‌گذرد، ماهیت دموکراسی دروغین کاخ سفید آشکارتر می‌شود و ملت‌های جهان متوجه می‌شوندآنچه در بسته پر زرق و برق دموکراسی و حقوق بشر در بسترنظام لیبرالیستی به آن‌ها عرضه شده، دروغی بیش نبوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

بعد از حمله موشکی و پهپادی ایران به رژیم صهیونیستی‌، تقریبا تمام روندها و رویدادهای منطقه‌ای از یمن تا عراق و لبنان و غزه و ازتل‌آویو تا واشنگتن تحت تاثیر حمله ایران قرار گرفت و باعث تغییر سیاست‌ها شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این گزارش به روند انزوای رژیم جعلی صهیونیستی خواهیم پرداخت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهوری آمریکا و امیر قطر درباره آخرین تحولات غزه و تلاش برای برقراری آتش‌بس گفت‌وگو کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

منابع خبری آمریکایی اعلام کردند که اعضای کنگره آمریکا به دیوان بین‌المللی دادگستری در خصوص صدور حکم بازداشت علیه مقام‌های اسرائیلی هشدار داده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق سندی که از وزارت امور خارجه آمریکا به بیرون درز کرده میان مقامات آمریکایی برای ادامه حمایت از اسرائیل چند دستگی به وجود آمده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری گزارش دادند که پای بنی گانتس در یک حادثه دچار شکستگی شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه عربستان سعودی امروز (دوشنبه) از نزدیکی موعد امضای توافق امنیتی میان این کشور و آمریکا خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی با اشاره به وضعیت کاملا آشفته کابینه این رژیم تاکید کرد که در حال حاضر ماموریت فوری‌تر امضای قراردادی در رابطه با اسرای صهیونیست است.