دوشنبه 2 مهر 1403

کاربرد اسپری فیکس

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
کاربرد اسپری فیکس

اگه اهل آرایش کردن باشی، احتمالاً تا حالا این اتفاق برات افتاده که بعد از چند ساعت، آرایشت شروع کنه به محو شدن یا ریختن. مثلاً اولش که از خونه می‌ری بیرون، همه چی خیلی خوب و تمیزه، ولی وقتی بعد از چند ساعت توی آینه نگاه می‌کنی، می‌بینی که آرایشت دیگه اون طراوت اول رو نداره. مخصوصاً تو روزای گرم یا وقتی قراره یه مدت طولانی بیرون باشی. اینجا دقیقاً جاییه که اسپری فیکس به کار میاد. حالا...

اگه اهل آرایش کردن باشی، احتمالاً تا حالا این اتفاق برات افتاده که بعد از چند ساعت، آرایشت شروع کنه به محو شدن یا ریختن. مثلاً اولش که از خونه می‌ری بیرون، همه چی خیلی خوب و تمیزه، ولی وقتی بعد از چند ساعت توی آینه نگاه می‌کنی، می‌بینی که آرایشت دیگه اون طراوت اول رو نداره. مخصوصاً تو روزای گرم یا وقتی قراره یه مدت طولانی بیرون باشی. اینجا دقیقاً جاییه که اسپری فیکس به کار میاد. حالا می‌خوام بهت بگم که اسپری فیکس چیه و چطوری می‌تونه توی روند آرایشت معجزه کنه.

از طرف دیگه، اسپری فیکس به موندگاری آرایش کمک می‌کنه. یعنی اگه مثلاً قراره کل روز بیرون باشی یا تو یه مراسم مهمونی شرکت کنی و نمی‌خوای مدام نگران باشی که آرایشت خراب می‌شه، اسپری فیکس بهترین دوستت می‌شه. وقتی از اسپری فیکس استفاده کنی، دیگه نیازی نیست نگران این باشی که کرم پودرت به خط‌های صورتت جمع بشه، یا رژ لبت کمرنگ بشه یا سایه‌ت محو بشه. این اسپری باعث می‌شه آرایشت مثل لحظه اول، شاداب و تازه بمونه.

حالا شاید بپرسی دقیقاً چرا باید از اسپری فیکس استفاده کنی؟

خب، یکی از دلایل مهمش اینه که اسپری فیکس می‌تونه جلوی روغن زدن و برق افتادن پوست رو بگیره. مخصوصاً اگه پوست چرب داری یا توی شرایطی هستی که ممکنه عرق کنی، اسپری فیکس می‌تونه کمک کنه که آرایشت ثابت بمونه و برق نیفته. مثلاً تو یه مهمونی طولانی یا حتی وقتی کل روز توی بیرون هستی، این اسپری‌ها یه جور سپر دفاعی برای آرایشت می‌شن.

یه فایده دیگه اسپری فیکس اینه که می‌تونه ظاهر آرایشت رو طبیعی‌تر کنه. حتماً برات پیش اومده که بعد از اینکه کلی محصولات مختلف مثل کرم پودر، کانسیلر و پنکک رو روی پوستت زدی، حس کنی که یه مقدار سنگین شده و طبیعی به نظر نمی‌رسه. اسپری فیکس میاد و به آرایشت یه حالت ملایم‌تر و طبیعی‌تر می‌ده. انگار که همه چی با هم ترکیب شده و یه جلوه یکدست و صاف روی پوستت ایجاد کرده. این موضوع مخصوصاً برای کسایی که آرایش مات دوست دارن، ولی نمی‌خوان آرایششون خشک و گچی به نظر بیاد، خیلی مهمه.

انواع مختلف اسپری فیکس:

یکی از چیزایی که خیلی از آدم‌ها رو تو انتخاب اسپری فیکس سردرگم می‌کنه، اینه که انواع مختلفی ازش وجود داره. بعضی اسپری‌ها حالت مات‌کننده دارن و برای کسایی که پوست چرب دارن یا از براق شدن آرایششون خوششون نمیاد، عالیه. این نوع اسپری‌ها باعث می‌شن که چربی اضافه پوست کنترل بشه و آرایش همون‌طور مات و صاف بمونه. اگه تو پوستت چربه و همیشه بعد از چند ساعت احساس می‌کنی که آرایشت برق می‌افته، یه اسپری فیکس مات‌کننده می‌تونه حسابی به دردت بخوره.

ولی اگه پوستت خشکه یا دوست داری یه جلوه درخشان و طبیعی به آرایشت بدی، می‌تونی بری سراغ اسپری‌هایی که درخشان‌کننده هستن. این اسپری‌ها به آرایشت یه حالت گلو یا درخشان طبیعی می‌دن، انگار که پوستت از درون شاداب و مرطوب باشه.

حالا می‌رسیم به نحوه استفاده از اسپری فیکس

خیلی ساده‌ست، ولی چند تا نکته مهم داره که باید رعایت کنی تا نتیجه بهتری بگیری. اول اینکه بعد از اینکه آرایشت کامل شد و همه چیز سر جاش بود، اسپری فیکس رو بردار و یه فاصله حدود 20 تا 30 سانتی‌متری از صورتت نگه دار. بعد چشمهات رو ببند و به صورت ضربدری یا دایره‌ای اسپری کن.

اصلاً نیازی نیست زیاد ازش استفاده کنی، چند پاف کوچیک کافیه. فقط دقت کن که اسپری رو مستقیم توی یه نقطه از صورت نزنی، چون ممکنه باعث بشه یه لایه سنگین روی همون نقطه ایجاد بشه.

اسپری فیکس چه کاربردهایی داره؟

یه چیز جالب دیگه درباره کاربرد اسپری فیکس اینه که فقط برای فیکس کردن آرایش استفاده نمی‌شه. می‌تونی ازش قبل از شروع آرایش هم استفاده کنی. بعضی اسپری‌های فیکس خاصیت پرایمر دارن، یعنی می‌تونی قبل از اینکه کرم پودر و بقیه لوازم آرایشی رو بزنی، ازشون استفاده کنی تا پوستت آماده و مرطوب بشه. این کار باعث می‌شه که آرایشت بهتر روی پوست بخوابه و موندگاری بیشتری داشته باشه.

یکی دیگه از کاربردهای اسپری فیکس اینه که می‌تونی ازش برای تقویت رنگ و موندگاری سایه‌چشم استفاده کنی. اگه تا حالا پیش اومده که سایه‌چشمت بعد از مدتی محو یا کمرنگ بشه، این ترفند به کارت میاد. فقط کافیه یه بار قلمو یا براش سایه‌چشمت رو به اسپری فیکس آغشته کنی و بعد سایه بزنی. این کار باعث می‌شه رنگ سایه‌چشم خیلی پررنگ‌تر و قوی‌تر روی پلکت بشینه و در عین حال موندگاریش هم بیشتر بشه.

اسپری فیکس می‌تونه تو روزای گرم و تابستونی هم کمک بزرگی باشه. مثلاً وقتی هوا خیلی گرمه و عرق می‌کنی، اسپری فیکس کمک می‌کنه که آرایشت در برابر تعریق مقاوم بشه و خراب نشه. یا حتی می‌تونی ازش به عنوان یه خنک‌کننده استفاده کنی. کافیه یه بار روی صورتت اسپری کنی تا حس کنی که چقدر خنک و تازه می‌شی. این کار هم به تازه موندن آرایشت کمک می‌کنه و هم به خودت یه حس خنکی و شادابی می‌ده.

درباره اسپری فیکس مک:

قطعا و حتما اسم اسپری فیکس مک رو یک بار شنیدی و یا این که اگر برای میکاپت به سالن ها آرایشی مراجع کرده باشی، قطعا این محصول رو بین لوازم میکاپ آرتیستت دیدی.

میشه گفت این محصول یکی از بهترین و قوی ترین اسپری فیکس های دنیاست که میتونی اون رو هم برای استفاده های حرفه ای و هم شخصی انتخاب کنی. در ادامه و قبل از هر چیزی اول میریم سراغ این که ببینیم این محصول چه ویژگی هایی داره؟

ویژگی های اصلی اسپری فیکس مک:

اسپری فیکس مک به شدت سبک روی پوست

اسپری فیکس مک میتونه موندگاری میکاپ شمارو تا 12 ساعت بالا ببره

اسپری فیکس مک توسط متخصص پوست و چشم تست شده برای همین هم حتی افرادی با پوست خیلی حساس هم میتونی با خیال راحت از اسپری فیکس مک استفاده کنی.

اسپری فیکس مک بهترین اسپری فیکس به حساب میاد، به دلایلی که در ادامه بهت میگم.

این اسپری فیکس، غیرکمدوژنیک و محصولی غیر اکنه زا هست. به این معنی که تحت آزمایش های خیلی زیادی قرار گرفته و این که باعث ایجاد جوش نمیشه، در این محصول ثابت شده برای همین هم اگر پوستت مستعد آکنه هست با خیال راحت از اسپری فیکس مک استفاده کنی.

جمع بندی

به طور کلی، اسپری فیکس یه ابزار خیلی کاربردی برای تثبیت و تقویت آرایشه که می‌تونه بهت کمک کنه تا همیشه یه آرایش بی‌نقص و طولانی‌مدت داشته باشی. فرقی نداره که اهل آرایش سنگین باشی یا یه میکاپ ساده روزانه رو ترجیح بدی، اسپری فیکس می‌تونه دوست همیشگی تو باشه تا هر وقت بخوای، مطمئن باشی که آرایشت همون‌طوری که می‌خوای می‌مونه.

خرید اسپری فیکس

یه سایت پر از تنوع محصولی بینظیر و فوق‌العاده با کیفیته که میتونی با خیال راحت تو دنیای لوازم آرایشی و بهداشتی قدم بذاری و از بین صدها برند و محصول، محصولی که مناسب خودته رو انتخاب کنی و به راحتی از طریق سایت مای سفورا سفارشش بدی.

همچنین اگه تو خرید محصولی شک داری و نمیدونی مناسبت هست یا نه، میتونی از مشاوره رایگان این سایت بهره‌مند شی و بهترین انتخاب رو داشته باشی و ازش لذت ببری.

--> هم اکنون دیگران می خوانند

بیشتر بخوانید

کاربرد اسپری فیکس 2
کاربرد اسپری فیکس 3
کاربرد اسپری فیکس 4