دوشنبه 16 مهر 1403

کار دستگاه قضایی، تنظیم امور برای اجرای سیاست‌ها است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
کار دستگاه قضایی، تنظیم امور برای اجرای سیاست‌ها است

زنجان - ایرنا - رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: کار دستگاه قضایی در جهت تنظیم امور برای اجرای سیاست‌ها بوده و بر این اساس در کنار سایر دستگاه‌ها برای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و گره‌گشایی از مشکلات مردم تلاش می‌کند.

حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه رییس دادگاه بخش افشار از توابع شهرستان خدابنده اظهار داشت: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی، یک افتخار و توفیق الهی است که باید با ارائه خدمات صادقانه و خالصانه، قدردان این نعمت باشیم.

وی خاطرنشان کرد: تمام مسؤولیت‌ها و ریاست‌ها زودگذر هستند و در این میان به جا گذاشتن نام نیکو در دوره مسؤولیت با ارائه خدمات اثرگذار، بسیار ارزشمند است.

حجت‌الاسلام صادقی نیارکی خطاب به رییس جدید دادگاه بخش افشار گفت: حفظ جایگاه و استقلال دستگاه قضایی، مورد تاکید است.

رییس کل دادگستری استان زنجان افزود: ضمن حفظ جایگاه و استقلال باید همدلی و همراهی با سایر دستگاه‌های اجرایی برای حل مشکلات بخش و مردم منطقه باشد.

حجت‌الاسلام صادقی نیارکی اظهار داشت: پیشگیری از وقوع جرم و کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها از برنامه‌های دستگاه قضایی استان است که برای تحقق این امر، نیازمند همکاری و همراهی تمام مدیران حوزه‌های قضایی و قضات هستیم.

در این جلسه که با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در سالن جلسات بخشداری افشار برگزار شد ضمن قدردانی از زحمات محمد صفری، رضا خلجی کره‌شالی به عنوان رییس جدید دادگاه این بخش معرفی شد.

*س_برچسب‌ها_س*