یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی

خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور عصر امروز در نشست نخبگان، بسیج اساتید و اعضای کانون دانشگاهیان ایران اسلامی استان همدان که با حضور استاندار و جمعی از مسئولان محلی در سالن شهدای استانداری همدان برگزار شد، افزود: برخی افراد هر روز اخبار کذب و بی اساسی همچون استعفای وزیران، برکناری یک مسئول و ناهماهنگی تیم اقتصادی دولت را در فضای مجازی منتشر...

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: تعامل مجلس شورای اسلامی با دولت برای تصویب کلیات بودجه 1401 شایسته قدردانی است و این بیانگر تعامل این دو قوه برای خدمت به مردم و حل مسایل و مشکلات کلان کشور است.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: شعار اصلی دولت مردمی سیزدهم در انتخابات ایجاد تغییر و تحولی انقلابی برای تحرک و پویایی در مسیر خدمت به مردم بود که به رغم اینها برخی افراد با انتشار اخبار جعلی و شایعات می خواهند امید ایجاد شده در میان مردم را به یاس و ناامیدی تبدیل کنند.

وب‌گاه عصر ایران

ما نگران در خطر افتادن هویت اجتماعی هستیم و در انتخابات ریاست جمهوری سال‌های 92، 96 و 1400 جریان انقلابی، مقام اول را در همدان، کسب کرده‌است.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - نشست اعضای کانون دانشگاهیان ایران اسلامی استان همدان با «سیدمحمد حسینی» معاون پارلمانی رییس جمهور عصر روز پنجشنبه با حضور استاندار همدان در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد.

خبرگزاری ایسنا

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: اختلاف و ناهماهنگی میان اعضای هیئت دولت وجود ندارد و همه با هم تلاش می‌کنند تا مشکلات کشور، حل شود و دانشگاهیان پشتوانه فکری دولت هستند.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - استاندار همدان با اشاره به ظرفیت های ویژه مراکز علمی و آموزشی، گفت: دانشگاه ها در رشد و تعالی جامعه نقشی قابل توجه و اثربخشی بسیار بالایی دارند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، الیاس نورائی به عنوان سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و امور سرمایه‌گذاری صندوق رفاه دانشجویان معرفی گردید. مسعود گنجی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان با صدور حکمی الیاس نورائی را به عنوان سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و امور سرمایه‌گذاری صندوق رفاه دانشجویان منصوب کرد. متن حکم انتصاب نورائی به این شرح است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجربه ارزنده جناب عالی به...

خبرگزاری ایرنا

استان‌ها - ایرنا - توان مدیریتی بالا، مرد میدان بودن و کارجهادی از ویژگی‌های سردارشهید قاسم سلیمانی بود، شاخص‌هایی که دولتمردان بویژه در سفرهای استانی سرلوحه کار خود قرار داده و با اقدام عملیاتی و میدانی ضمن احصا مشکلات به ارایه راهکار برای رفع دغدغه‌های مردم می‌پردازند.

خبرگزاری مهر

شیراز - معاون رئیس جمهور گفت: امیدوارم بودجه 1401هم در مجلس تصویب شود زیرا اولین ریل‌گذاری دولت با همین بودجه آغاز می شود.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: پیگیری‌های بسیاری برای راه اندازی کتابخانه یا ایجاد یک یادمان برای ملاصدرای شیرازی انجام شده است که امیدواریم بتوانیم این کار را به سرانجام برسانیم.

خبرگزاری ایسنا

معاون امور مجلس رئیس‌جمهوری چهارشنبه در آغاز سفری یک روزه با استقبال استاندار فارس وارد شیراز شد.