یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون اقتصادی رئیس جمهوری خاطر نشان کرد: به نقطه‌ای رسیدیم که باید تحولات در اقتصاد بصورت گسترده شروع شود؛ در این مسیر همراه شدن مردم با دولت بسیار مهم است و دانشگاه است باید در این خصوص کمک کنند. امروز عملیات‌هایی برای عدم همراهی مردم با دولت درحال وقوع است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محسن رضایی گفت: امروز مردم از نظر سیاسی همراه دولت هستند و از نظر اقتصادی نیز باید با دولت مشارکت کنند. برای افزایش همراهی و مشارکت کردم با دولت دانشگاهیان و نخبگان باید به کمک دولت بیایند چراکه مردم حرف آنها را قبول دارند.

وب‌گاه الف

محسن رضایی با بیان اینکه «دولت با مردم است ولی مردم هم باید با دولت باشند و این دو، دو روی یک سکه هستند» اظهار کرد: در دوران جنگ مردم و دولت با یکدیگر بودند؛ الان هم مردم خیلی همکاری می‌کنند اما چون تحول بزرگ است، باید مردم وارد صنعت کشاورزی و اقتصاد شوند. امروز مردم از نظر سیاسی همراه دولت هستند و از نظر اقتصادی نیز باید با دولت مشارکت کنند.

وب‌گاه الف

معاون سیاسی وزارت امور خارجه اظهار کرد: این واقعیت که دولت همه تخم‌مرغ‌های سیاست خارجی را در سبد مذاکرات نگذاشته است، هیچ خدشه‌ای به اراده جدی، اهتمام مستمر و تلاش جدی دستگاه دیپلماسی برای به نتیجه رساندن مذاکرات وارد نکرده و نمی‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

تلاش ما برای عادی سازی زندگی و امورات کشور نیست برای ادامه تحولاتی است که با آنقلاب آغاز شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ سید محمد حسینی دبیر کل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی روز پنجشنبه در هفتمین اجلاسیه سراسری کانون، پس از قرائت پیام آیت الله رییسی گفت: کانون دانشگاهیان تشکلی زنده و پویا بوده که در همه صحنه‌های انقلاب حضور فعال و تاثیرگذاری داشته است که از آن جمله می‌توان به دعوت 12 هزار عضو هیات علمی دانشگاه از آیت الله رئیسی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری...

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون سیاسی وزارت امور خارجه تصریح کرد: اجازه نخواهیم داد تا صهیونیست‌ها با بازی شانتاژ حداکثری ایران‌هراسی را ترویج کرده و ایران ستیزی خود را مشروعیت بخشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

علی باقری به تهدیدات اخیر اسرائیل علیه ایران واکنش نشان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

باقری تاکید کرد: دشمنان ملت ایران بدانند ایرانی که توانست کارزار فشار حداکثری آمریکا را به شکست کشانده و سردمداران کاخ سفید را وادار به اعتراف به این شکست مفتضحانه کند، اجازه نخواهد داد تا صهیونیست‌ها با بازی شانتاژ حداکثری ایران‌هراسی را ترویج کرده و ایران ستیزی خود را مشروعیت بخشند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون سیاسی وزارت خارجه گفت: برای این که خود را مردان موفق در میدان دیپلماسی نشان دهیم، حاضر نیستیم تا در قبال خطوط قرمز نظام تساهل کنیم.

خبرگزاری مهر

معاون سیاسی وزارت امور خارجه گفت: سرعت و شتاب قطار دیپلماسی در گرو هم‌افزایی ملی در موضوعات سیاست خارجی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محسن رضایی گفت: مهم‌ترین اصلاحات اقتصادی که در حال برنامه ریزی است این است که مردم به صورت گسترده وارد صنعت، کشاورزی و خدمات شوند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون سیاسی وزارت امور خارجه گفت: برای این که خود را مردان موفق در میدان دیپلماسی نشان دهیم، حاضر نیستیم تا در قبال اصول و مبانی سیاست خارجی و خطوط قرمز نظام تساهل و تسامح کنیم، بلکه هنر دیپلماسی آن است که مردان خود را فدا کند تا اهداف سیاست خارجی محقق شود.