دوشنبه 2 مهر 1403

کتاب «روایتگری مؤثر» از انتشارات خبرگزاری فارس به چاپ دوم رسید

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
کتاب «روایتگری مؤثر» از انتشارات خبرگزاری فارس به چاپ دوم رسید

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، «روایتگری مؤثر» اثر کندال هاون با ترجمه پیام تیرانداز و به همت نشر خبرگزاری فارس به چاپ دوم رسید.

همزمان با گسترش تأثیر رسانه و سایه انداختن آن بر بسیاری از امور زندگی فردی و جمعی ما روایتگری از اهمیت قابل توجهی برخوردار شده است چرا که «روایت برتر» میزان قدرت و حوزه اثر افراد ورسانه‌ها را تعیین می‌کند. در نبرد بین اندیشه‌ها، دیدگاه‌ها و تمدن‌ها نیز «جنگ روایت‌ها» است که در بسیاری از موارد جایگزین تسلیحات و ابزار جنگ سخت شده است.

این مسأله در کشور ما به جهت تفاوت‌های فرهنگی و مبنایی با جریان اصلی حاکم بر دنیا و رسانه‌های آن‌ها اهمیت 2 چندانی پیدا می‌کند. این کتاب یک راهنمای گام به گام عملی برای تشخیص عناصر اطلاعاتی ضروری در یک روایت (داستان) است که ذهن مخاطبان شما به شدت، به یافتن یا ایجاد آن نیاز دارد.

مطالب این کتاب با جدیدترین و پیشرفته‌ترین یافته‌های علوم اعصاب، شناختی و روان‌شناسی پشتیبانی و معتبر شده است. شما با در دست داشتن این علم، می‌توانید به راحتی از قدرت و جذابیت باورنکردنی داستان‌ها استفاده کنید.

«روایتگری مؤثر» اثر کندال هاون با ترجمه پیام تیرانداز با قیمت 120 هزار تومان تجدید چاپ شد. علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه این اثر به سایت انتشارات خبرگزاری فارس یا به کتابفروشی این رسانه واقع در خیابان انقلاب روبه‌روی ورودی اصلی دانشگاه تهران، در طبقه همکف مجتمع پارسا مراجعه کرده و اثر را با 20 درصد تخفیف تهیه کنند.

پایان پیام

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید تجدید چاپ پیام تیرانداز کتاب روایتگری مؤثر این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
کتاب «روایتگری مؤثر» از انتشارات خبرگزاری فارس به چاپ دوم رسید 2