یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

کتاب «شبح دوست‌داشتنی» روایتی از 5 خلبان دفاع مقدس منتشر شد

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
کتاب «شبح دوست‌داشتنی» روایتی از 5 خلبان دفاع مقدس منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس، کتاب «شبح دوست‌داشتنی، 5 گفتگو با خلبانان فانتوم» نوشته صادق وفایی روز سه‌شنبه 24 بهمن در موسسه مطبوعاتی و انتشارات ایران رونمایی می‌شود. این‌کتاب همان‌طور که از نامش پیداست، دربرگیرنده 5 گفتگو و مصاحبه با خلبانان هواپیمای شکاری فانتوم F4 در سال‌های دفاع مقدس است.

4 گفتگو اول کتاب با امیر جانباز محمد عتیقه‌چی، امیر آزاده جانباز محمدصدیق قادری، امیر آزاده جانباز محمدرضا صلواتی، امیر جعفر عمادی انجام شده‌اند و پنجمین گفتگو آن در واقع میزگردی است که برای چهلمین روز درگذشت امیر جانباز خلبان محمود ضرابی در خبرگزاری مهر برگزار شد و ناصر رضوانی، منوچهر طوسی، اکبر زمانی به‌عنوان خلبان و همرزم ضرابی و فرزند وی در آن حضور پیدا کرده و روایت‌گری کردند.

«شبح‌دوست‌داشتنی» به واسطه گفتگو با خلبانان هواپیمای F4 که لقب «فانتوم» (شبح) را یدک می‌کشد، به این‌اسم نام‌گذاری شده و بهمن‌ماه 1402 با همکاری انتشارات ایران و خبرگزاری مهر وارد بازار نشر شد.

مراسم رونمایی این‌کتاب با حضور خلبانان و ایثارگران جنگ همراه است و امیر آزاده جانباز محمدصدیق قادری، امیر جانباز محمد غلامحسینی از خلبانان هواپیمای F4 و امیر ولی اویسی و امیر جانباز عباس رمضانی از خلبانان F5 و محمد قبادی نویسنده و پژوهشگر دفاع مقدس در آن سخنرانی می‌کنند.

این‌برنامه روز سه‌شنبه 24 بهمن از ساعت 15 در دفتر انتشارات و موسسه مطبوعاتی ایران واقع در بزرگراه سردار سلیمانی، جنب مصلی امام خمینی (ره)، خیابان خرمشهر (آپادانای سابق)، پلاک 208 برگزار می‌شود.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید کتاب شبح دوست‌داشتنی صادق وفایی هواپیمای شکاری فانتوم این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
کتاب «شبح دوست‌داشتنی» روایتی از 5 خلبان دفاع مقدس منتشر شد 2