جمعه 14 اردیبهشت 1403

کتاب «شهید اسدالله حقی» رونمایی می‌شود

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
کتاب «شهید اسدالله حقی» رونمایی می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، مراسم رونمایی از کتاب «شهید اسدالله حقی» سه‌شنبه با حضور طهورا دهقانی نویسنده کتاب و مسئولین کشوری و جوانان دهه هشتادی اهل قلم، در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

«اسدالله حقی» سال 1347 در تهران متولد شد و با شروع جنگ تحمیلی در حالی که تنها 15 سال داشت، داوطلب شرکت در جبهه شد. اما نگذاشتند به جبهه برود چرا که هم سنش کم بود هم 3 برادر دیگرش در جبهه بودند. اما او توانست پای خود را به جبهه باز کند و سرانجام 3 سال بعد، 3 بهمن‌ماه سال 1365 در عملیات کربلای 5 به شهادت رسید.

مراسم رو نمایی از کتاب ««شهید اسدالله حقی» ساعت 3 تا 5 عصر سه‌شنبه،3 بهمن‌ماه، همزمان با سالروز شهادت او، در سالن هویزه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، انتهای خیابان سرو، روبروی پارک طالقانی برگزار می‌شود.

این کتاب شامل خاطراتی از شهید اسدالله حقی از زبان همرزمان، فرمانده و خانواده‌اش است که توسط انتشارات سرو موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به چاپ رسیده است.

روز سه‌شنبه سوم بهمن‌ماه 1402، مراسم رونمایی از کتاب به همت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و کانون جوانان هنر گستر فردای طهران و با حضور مسئولان لشکری و کشوری و خانم طهورا دهقانی نویسنده کتاب از ساعت 15 الی 17 در سالن هویزه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

پیغام فتح

کتاب شهید اسدالله حقی شهید اسدالله حقی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نشر سرو دفاع مقدس این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
کتاب «شهید اسدالله حقی» رونمایی می‌شود 2