شنبه 28 مهر 1403

کدام شرکت‌های دانش‌بنیان در پاویون نمایشگاه بین‌المللی تلکام 1402 تهران حضور دارند؟

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
کدام شرکت‌های دانش‌بنیان در پاویون نمایشگاه بین‌المللی تلکام 1402 تهران حضور دارند؟

پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی تلکام 1402 تهران از امروز شنبه 2 دی ماه با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در تهران آغاز به کار کرد.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بیست‌و‌چهارمین نمایشگاه بین‌المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال (تلکام 1402) از امروز دوم دی ماه 1402 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران سالن‌های 8 و 9 آغاز به کار کرده و تا روز پنجم دی ماه ادامه خوهد داشت.

در پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در این نمایشگاه که به همت صندوق نوآوری و شکوفایی برپا شده است، 15 شرکت دانش‌بنیان، محصولات، دستاوردها و توانمندی‌های خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده‌اند.

ماراتن تلویزیونی شرکت‌های دانش‌بنیان در مسابقه «شکوفا»

اسامی شرکت‌های دانش‌بنیان و محصولات فناورانه‌ای که در این نمایشگاه معرفی شده است، به این شرح است:

آرایه ایده‌های هوشمند آسیا

این شرکت متخصص در حوزه طراحی و پیاده‌سازی و راهبری سامانه‌های هوشمند حمل‌ونقل عمومی (ITS) در قالب راهکارهای جامع و یکپارچه و کاملا ایرانی با یک دهه تجربه مشغول به فعالیت است.

محصول ارائه شده در پاویون: کنسول هوشمند و چندمنظوره راننده

ارتباطات هوشمند چکاوک

این شرکت با بهره‌گیری از دانش فنی و اجرایی مهندسان خود، طراحی و تولید مراکز تلفن نسل جدید مبتنی بر IP را بر اساس جدیدترین فناوری مخابراتی جهان (NGN/IMS) با هدف ارائه بهترین سولوشن‌ها در سطح Telecom و Enterprise آغاز کرده است.

محصول ارائه شده در پاویون: سامانه SBC چکاوک

امواج ارتباط پردا

این شرکت در سال 1388 با ایده تولید انواع آنتن، قطعات مایکروویو و مدارات فرکانس بالا فعالیت خود را آغاز کرد ودر زمینه طراحی و ساخت انواع تجهیزات سیستم‌های مخابراتی و مشاوره در زمینه پروژه‌های مرتبط با تکیه بر تیم خالق و با تجربه در حال فعالیت است.

محصول ارائه شده در پاویون: آنتن پارابولیک مایکروویو باند 23 گیگاهرتز

توسعه زیرساخت‌های فناوری اطلاعات سیگما

یکی از شرکت‌های معتبر در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور است. این شرکت با بیش از 20 سال سابقه فعالیت و دارای رتبه یک شورای عالی انفورماتیک در حوزه تولید و پشتیبانی نرم‌افزارهای سفارش مشتری و مشاوره فناوری اطلاعات و ارتباطات، افتخار دارد به بزرگترین و معتبرترین سازمانهای دولتی و نیز شرکت‌های هوشمند و پیشتاز خصوصی، خدمات‌رسانی کند.

محصول ارائه شده در پاویون: ابر سیگما

توسعه صنعت امین آرمان قشم

این شرکت در زمینه الکترونیک و اتوماسیون صنعتی تأسیس شده است و با استفاده از مهندسان و مشاوران خبره، پروژه‌های بزرگی را از طراحی تا تولید انبوه پشتیبانی می‌کند. فعالیت‌های شرکت شامل طراحی سیستم‌های حرکتی دقیق و اتوماسیون صنعتی است که با توجه به نیازهای مشتریان صورت می‌پذیرد.

محصول ارائه شده در پاویون: تقویت‌کننده مخابراتی

سپیتام

این شرکت توسط گروهی از متخصصان با هدف طراحی و تولید در زمینه تجهیزات ارتباطی فیبر نوری و شبکه تاسیس شد. تلاش این شرکت در راستای تکنولوژی روز دنیا با تکیه بر بومی‌سازی سوئیچ‌های صنعتی PoE، انواع مدیاکانورترها و ماژول‌های SFP بوده است تا خود را به عنوان برندی معتبر در صنعت معرفی نموده و با پشتوانه اعتماد ملی بتواند وارد بازارهای جهانی شود.

محصول ارائه شده در پاویون: سوئیچ‌های شبکه سپیتام

سنجش‌افزار آسیا

این شرکت در سال 1378 با هدف تحقیق، توسعه و ساخت تجهیزات صنعتی موردنیاز صنایع وابسته به وزارت نیرو و وزارت نفت، گاز و پتروشیمی آغاز به کار کرد و در چهار صنعت برق، گاز، آب و پتروشیمی‌ها و نیروگاه‌ها به طور مؤثر فعال است.

محصول ارائه شده در پاویون: مودم ترنسپرنت -100TM

فکور پردازش چهلستون

این شرکت از سال 1390 فعالیت خود را شروع کرده و توانسته دستاوردهای خوبی در زمینه مخابرات با بومی‌سازی دستگاه‌های اینترکام صنعتی آنالوگ و دیجیتال به دست‌آورد و این دو محصول را به تولید و بهره‌برداری برساند.

محصول ارائه شده در پاویون: سیستم ارتباطات داخلی صنعتی

فناوری ارتباطات نوری امین (فانا)

این شرکت اولین تولیدکننده سیستم‌های انتقال نوری OTN-DWDM در ایران است که سابقه اجرای بزرگترین پروژه‌های مخابراتی در شرکت‌های بزرگی مانند شرکت زیرساخت، همراه اول، شبکه برق، مخابرات ایران و... و همچنین تجربه صادرات به اپراتورهای افغان تلکوم، سیریا تل و السرد فایبر را دارد.

محصول ارائه شده در پاویون: سیستم انتقال نوری

فناوری اطلاعات بهپایا

این شرکت در ناحیه نوآوری دانشگاه صنعتی شریف واقع شده است و توسعه‌دهنده راهکارهای نرم‌افزاری یکپارچه و هوشمند جمع‌آوری، مهندسی و تحلیل داده است که به طور تخصصی پلتفرم یکپارچه معین را در حوزه مانیتورینگ زیرساخت و خدمات فناوری اطلاعات و اینترنت اشیا تولید و عرضه کرده است.

محصول ارائه شده در پاویون: پلتفرم مانیتورینگ معین

گرین وب سامانه نوین

هلدینگ گرین وب با بیش از سه دهه تجربه در صنعت فناوری اطلاعات، به‌عنوان یکی از بزرگترین مجریان تحول دیجیتال در کشور توانسته است با سرمایه‌گذاری در توسعه تکنولوژی‌های نوظهور نظیر اینترنت اشیا، بلاک‌چین سرویس‌های ابری، زیرساخت‌های هوش مصنوعی و میزبانی وب، حامی مشتریان خود باشد.

محصول ارائه شده در پاویون: سکوی ابری پردازش گرافیکی IRANGPU

مهندسی بهین راهکار آریو

این شرکت ارائه‌دهنده خدمات در زمینه طراحی و پیاده‌سازی زیرساخت فیزیکی مرکز داده، فروش و تأمین تجهیزات مراکز داده، ساخت دیتا سنتر ماژولار و کانتینری، ساخت کف کاذب پرفوریت، لرزه‌گیر و فیلتر هوا است.

محصول ارائه شده در پاویون: طراحی تخصصی زیرساخت فیزیکی مرکز داده

مهندسین مشاور امواج تتیس

این شرکت با اتکا بر دانش متخصصان کارآزموده و مجرب، با هدف مشاوره، طراحی، تولید، تجهیز و پشتیبانی سیستم‌های تغذیه، به ویژه سیستم‌های برق بدون وقفه (UPS) پایه‌ریزی و تأسیس شد. این شرکت با سابقه بلندمدت در ارائه خدمات به مشتریان در شاخه‌های فناوری اطلاعات، تجهیزات صنعتی و... در حال فعالیت است.

محصول ارائه شده در پاویون: سوئیچ خودکار الکترونیکی

موج‌افزار مهرگان کیش

شرکتی پیشتاز در زمینه ارائه راهکارهای تلویزیون تعاملی (IPTV) است.

محصول ارائه شده در پاویون: تلویزیون تعاملی

نوآوران ارتباطات سیمای امید

این شرکت دارای بیش از 15 سال سابقه در زمینه ارائه راهکارها و محصولات فناوری‌محور در حوزه فناوری رسانه با ارائه بهترین محصولات از برترین ایده‌هاست.

محصول ارائه شده در پاویون: انکودر