چهارشنبه 4 مهر 1403

کدام مناطق کشور سرد می‌شوند؟/ این استان‌ها رکورددار گاز شدند

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
کدام مناطق کشور سرد می‌شوند؟/ این استان‌ها رکورددار گاز شدند

اقتصادنیوز: رئیس مرکز راهبری شبکه گاز کشور، گفت: استان‌های تهران، خراسان رضوی و اصفهان به ترتیب بالاترین میزان مصرف را داشتند و امیدواریم با مدیریت مصرف پایداری شبکه را در روزهای آینده حفظ کنیم.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، غلامرضا کوشکی با بیان اینکه روز گذشته شاهد افزایش مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری بودیم، اظهار کرد: میزان مصرف گاز در بخش‌های خانگی، تجاری و صنایع غیرعمده، پنج درصد افزایش یافت و میزان مصرف گاز در 24 ساعت گذشته از 470 میلیون مترمکعب به 490 میلیون مترمکعب رسیده است.

وی افزود: با توجه به تداوم کاهش دما در کشور، پیش‌بینی می‌شود در روزهای آینده روند افزایش مصرف گاز را داشته باشیم و میزان مصرف گاز در روزهای سه شنبه و چهارشنبه در این بخش‌ها به عدد 540 تا 550 میلیون مترمکعب برسد.

خبر مرتبط مصرف گاز رکورد زد / آخرین وضعیت خطوط انتقال گاز بروجن

اقتصادنیوز: مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران با اشاره به حجم مصرف گاز کشور در 24 ساعت گذشته گفت: این مقدار مصرف حدود 70 درصد تولید گاز است.

رئیس مرکز راهبری شبکه گاز کشور با بیان اینکه هم اکنون پایداری گاز در شبکه کاملا برقرار است، تصریح کرد: با توجه به برودت هوا به‌ویژه در مناطق شمالی و شمال شرق کشور، استان‌های مازندران، گلستان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی و خراسان شمالی با مدیریت مصرف، در تامین پایدار گاز مشارکت داشته باشند. کوشکی که در گفت‌وگویی تلویزیونی صحبت می‌کرد، با اشاره به استان‌های پر مصرف، گفت: استان‌های تهران، خراسان رضوی و اصفهان به ترتیب بالاترین میزان مصرف را داشتند، امیدواریم با مدیریت مصرف پایداری شبکه را در روزهای آینده حفظ کنیم.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
کدام مناطق کشور سرد می‌شوند؟/ این استان‌ها رکورددار گاز شدند 2