جمعه 31 فروردین 1403

کره جنوبی

کره جنوبی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی کاخ سفید ادعا کرد که واشنگتن خواستار گسترش درگیری در منطقه نیست و به تهران اطلاع داده ایم که نقشی در حمله به کنسولگری این کشور در دمشق سوریه نداشته ایم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی کاخ سفید ادعا کرد که واشنگتن خواستار گسترش درگیری در منطقه نیست و به تهران اطلاع داده ایم که نقشی در حمله به کنسولگری این کشور در دمشق سوریه نداشته ایم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک رسانه آمریکایی درخصوص واکنش تهران به حمله تل‌آویو به کنسولگری ایران در پایتخت سوریه گفت واشنگتن ارزیابی می کند واکنش تهران از اکنون تا هفته آینده رخ می دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

داور بین‌المللی ایرانی بازی برگشت نیمه نهایی منطقه شرق آسیا در لیگ قهرمانان آسیا را سوت خواهد زد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد و در پایان نمایندگان کشورمان صاحب 3 مدال طلا و یک مدال برنز شدند. مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد و در پایان نمایندگان کشورمان صاحب 3 مدال طلا و یک مدال برنز شدند. به گزارش عرشه آنلاین، در پایان مسابقات پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی...

وب‌گاه فرارو

علیرضا فغانی داور نیمه نهایی منطقه شرق آسیا شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علیرضا فغانی دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا را قضاوت خواهد کرد. علیرضا فغانی دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا را قضاوت خواهد کرد. به گزارش عرشه آنلاین، علیرضا فغانی دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بین تیم‌های «یوکوهاما مارینوس» ژاپن و «اولسان اچ دی» کره جنوبی را قضاوت خواهد کرد. این مسابقه روز چهارشنبه پنجم...

وب‌گاه مشرق نیوز

داور بین‌المللی ایرانی بازی برگشت نیمه نهایی منطقه شرق آسیا در لیگ قهرمانان آسیا را سوت خواهد زد.

وب‌گاه خبر آنلاین

علیرضا فغانی دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا را قضاوت خواهد کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شش رمان نوشته نویسندگانی از سه قاره مختلف به فهرست کوتاه نامزد‌های جایزه ادبی بوکر بین‌المللی در سال 2024 راه یافتند.

وب‌گاه عصر ایران

علیرضا فغانی دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بین تیم‌های «یوکوهاما مارینوس» ژاپن و «اولسان اچ دی» کره جنوبی را قضاوت خواهد کرد.

وب‌گاه فرارو

علیرضا فغانی قضاوت دیدار برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا را روز پنجم اردیبهشت‌ماه در یوکوهاما برعهده دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بر اساس اعلام دفتر بین‌المللی کتاب برای نسل جوان (IBBY) هاینز یانیش از کشور اتریش در بخش نویسندگی و سیدنی اسمیت از کانادا در بخش تصویرگری، موفق به کسب جایزه هانس کریستین اندرسن 2024 شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رحمان عموزاد که فینال بازی‌های آسیایی را به تولگاتومور اوچیر واگذار کرده بود، در فینال قهرمانی آسیا از این حریف انتقام گرفت و مثل سال گذشته طلایی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رحمان عموزاد که فینال بازی‌های آسیایی را به تولگاتومور اوچیر واگذار کرده بود، در فینال قهرمانی آسیا از این حریف انتقام گرفت و مثل سال گذشته طلایی شد.

وب‌گاه فرارو

نماینده وزن 65 کیلوگرم ایران با شکست کشتی‌گیر مغول، انتقام شکست سنگین در فینال بازی‌های آسیایی را گرفت و قهرمان آسیا شد.