شنبه 14 مهر 1403

کرونا تمرینات و مسابقات فوتبال زنجان را به تعطیلی کشاند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
کرونا تمرینات و مسابقات فوتبال زنجان را به تعطیلی کشاند

زنجان - ایرنا - دبیر هیات فوتبال استان زنجان گفت: انجام تمرینات و مسابقات فوتبال به دلیل شیوع ویروس کرونا و پیشگیری از ابتلای فوتبالیست ها به این بیماری منحوس و مهلک، متوقف شده است.

مهدی ناصحی، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این ویروس منحوس، فوتبال زنجان را نیز تحت الشعاع قرار داده است، افزود: فدراسیون فوتبال دستورالعمل ها و شیوه نامه های بهداشتی را به این هیات ارسال کرده است که رعایت این پروتکل های بهداشتی ازجمله " تست‌گیری ورزشکاران و ضد عفونی محل " برای برگزاری بازی ها، مستلزم هزینه بوده که این نیز با توجه به مشکلات اقتصادی و کمبود اعتبار از توان هیات خارج است.

وی اظهار داشت: قبل از شیوع ویروس کرونا، تیم های فوتبال تحت پوشش این هیات به دلیل مسائل و مشکلات اقتصادی و نبود اعتبار کافی با مشکل در مسابقات استانی حاضر می شدند و در اصل تمایل چندانی برای شرکت نداشتند که متاسفانه با شیوع این ویروس، مشکلات بر سر راه فوتبال زنجان 2 چندان شد.

ناصحی با بیان اینکه هیات فوتبال زنجان تمام تلاش خود را به کار بست تا بلکه برنامه مسابقات استانی به هم نریزد، تصریح کرد: این هیات برای اینکه میزان هزینه برگزاری رقابت ها را به حداقل ممکن برساند تصمیم گرفت مسابقات را به صورت متمرکز در زمین فوتبال مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار کند که تیم های شهرستانی نیز راضی شده و قرعه کشی صورت گرفت و تیم ها نیز بر اساس مجوز اخذ شده تمرینات خود را آغاز کردند.

وی ادامه داد: پس از 2 هفته تمرین تیم ها، ستاد مقابله با کرونای استان زنجان با توجه به وضعیت قرمز کرونایی انجام تمرینات تیم ها را نیز ممنوع کردند و حال برگزاری مسابقات استانی فوتبال در تمامی رده های سنی، منوط به دریافت مجوز از این ستاد است.

*س_برچسب‌ها_س*