سه‌شنبه 10 مهر 1403

کرونا جان 6 نفر را در ساوه و زرندیه گرفت

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
کرونا جان 6 نفر را در ساوه و زرندیه گرفت

ساوه - ایرنا - بر اساس اعلام سخنگوی دانشکده علوم پزشکی در شبانه روز اخیر 6 نفر از اهالی ساوه و زرندیه به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

به گزارش ایرنا، دکتر محمود کریمی روز جمعه در این خصوص اظهار داشت: در همین مدت 231 نفر نیز به شمار مبتلایان در ساوه و زرندیه افزوده شد که ابتلای 132 نفر با آزمایش پی سی آر و 99 نفر هم با تست سریع محرز شد.

وی افزود: در حال حاضر 184 فرد مبتلا در بیمارستان های ساوه و زرندیه بستری هستند که 41 نفر از آنها مربوط به مبتلایان شناسایی شده در شبانه روز گذشته است.

کریمی با اشاره به مرگ 6 نفر در 24 ساعت گذشته، گفت: از آغاز شیوع کرونا تاکنون 376 نفر در ساوه و زرندیه به دلیل ابتلا به این ویروس جان باخته اند.

به گفته سخنگوی دانشکده علوم پزشکی ساوه شمار کل مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان های ساوه و زرندیه تاکنون به 17 هزار و 239 نفر رسیده است.

وی از شهروندان درخواست کرد که با تغذیه مناسب، کنترل استرس، خواب و استراحت کافی، پیشگیری از چاقی، عدم مصرف دخانیات و مواد مخدر، کاش مصرف قند و چربی و خودداری از کار افراطی در راستای تقویت سیستم ایمنی بدن خود در برابر ابتلا به کرونا تقویت کنند.

*س_برچسب‌ها_س*