یک‌شنبه 6 آبان 1403

کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو

وب‌گاه عصر ایران

کریستیانو رونالدو در کنفرانس خبری پیش دیدار مقابل العین در واکنش به سوال خبرنگاری در رابطه با احتمال بازگشت النصر مقابل این تیم گفت: ریمونتادا انشاالله! دو تیم النصر و العین در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، فردا در ورزشگاه مرسول پارک به مصاف هم خواهند رفت.

وب‌گاه ورزش سه

تعدادی از بازیکنان رئال مادرید در حال بررسی شرایط پیوستن به لیگ عربستان هستند.

وب‌گاه ورزش سه

کریستیانو رونالدو در نشست خبری پیش از دیدار برابر العین حضور پیدا خواهد کرد.

وب‌گاه ورزش سه

تیری آنری، ستاره سابق آرسنال و بارسلونا، می‌گوید زمان بندی رئال مادرید برای فروش بازیکنانش بسیار درست است.

وب‌گاه فرارو

کریستیانو رونالدو، کاپیتان پرتغالی النصر، ضربات پنالتی الهلال را در دیدار مقابل ریاض مورد تمسخر قرار داد.

وب‌گاه ورزش سه

درخشش خارق العاده ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، او را در مسیر شکستن رکورد کریستیانو رونالدو و لیونل مسی قرار داده است.

وب‌گاه عصر ایران

کریستیانو رونالدو، کاپیتان پرتغالی النصر، ضربات پنالتی الهلال را در دیدار مقابل ریاض مورد تمسخر قرار داد.

وب‌گاه ورزش سه

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، پیامی را خطاب به هم تیمی‌هایش پس از باخت برابر الرائد منتشر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اینفلوئنسر مشهور برزیلی به نام «ایران فریرا» نام کریستیانو رونالدو را بر فرزند خود گذاشته است. به گزارش عرشه آنلاین، لووا دی پدریرو معروف به «ایران فریرا» که از طرفداران پر و پا قرص کریستیانو رونالدو است روز جمعه با انتشار عکس‌هایی در اینستاگرام تولد اولین فرزندش را جشن گرفت و اعلام کرد که نام او را «داوی کریستیانو رونالدو» گذاشته است. اینفلوئنسر مشهور برزیلی نام کریستیانو رونالدو را...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: لووا دی پدریرو معروف به «ایران فریرا» که از طرفداران پر و پا قرص کریستیانو رونالدو است روز جمعه با انتشار عکس‌هایی در اینستاگرام تولد اولین فرزندش را جشن گرفت و اعلام کرد که نام او را «داوی کریستیانو رونالدو» گذاشته است.

وب‌گاه عصر ایران

لووا دی پدریرو معروف به «ایران فریرا» که از طرفداران پر و پا قرص کریستیانو رونالدو است روز جمعه با انتشار عکس‌هایی در اینستاگرام تولد اولین فرزندش را جشن گرفت و اعلام کرد که نام او را «داوی کریستیانو رونالدو» گذاشته است.

وب‌گاه فرارو

ارزش دلاری بورس، به کف تاریخی خود نزدیک شد. این شاخص که در روزهای گذشته تا مرز 100میلیارد دلار پیش رفته بود، معیاری برای ارزندگی بازار سهام به شمار میرود. سود دلاری بازار سهام، در 9ماه سال جاری 18میلیارد دلار است که نسبت به مدت مشابه سال قبل، کاهش چشمگیری داشته است. این در حالی است که در سال‌های گذشته به واسطه رشد قیمتهای جهانی سود دلاری بازار، رشد چشمگیری داشت. ریسکهای تصمیمگیری دولت...

وب‌گاه فرارو

پذیرش املاک در بورس‌کالا بار دیگر رونق گرفته است که نشان می‌دهد چهره متفاوتی از شیوه فروش ملک و همچنین معاملات بورس‌کالا را می‌توان انتظار داشت. اما این‌بار یک تفاوت جدی در پذیرش املاک در بورس‌کالا رخ داده و آن عرضه دو هتل مریم و صدف در جزیره کیش است که می‌توان گفت بزرگ‌ترین عرضه‌های املاک در تاریخ بورس‌کالا در راه است.

وب‌گاه خبر آنلاین

برگزاری دربی 103 با اما و اگرهایی روبرو شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

اینفلوئنسر مشهور برزیلی نام کریستیانو رونالدو را بر فرزند خود گذاشته است.

وب‌گاه ورزش سه

اسطوره تیم النصر عربستان به شدت از کریستیانو رونالدو انتقاد کرد.