یک‌شنبه 6 آبان 1403

کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو

وب‌گاه فرارو

النصر عربستان با شکست خانگی برابر العین امارات شانس صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم فوتبال النصر عربستان در دیدار برگشت برابر العین امارات در لیگ قهرمانان آسیا در ضربات پنالتی شکست خورد و از صعود به دور بعد بازماند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کریستیانو رونالدو دارنده 5 توپ طلای بهترین بازیکن دنیا با انتشار یک ویدئو فرار رسیدن ماه مبارک رمضان را به تمام مسلمان جهان تبریک گفت./ فارس کریستیانو رونالدو دارنده 5 توپ طلای بهترین بازیکن دنیا با انتشار یک ویدئو فرار رسیدن ماه مبارک رمضان را به تمام مسلمان جهان تبریک گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تیم فوتبال النصر عربستان در دیدار برگشت برابر العین امارات در لیگ قهرمانان آسیا در ضربات پنالتی شکست خورد و از صعود به دور بعد بازماند.

خبرگزاری تسنیم

النصر عربستان با شکست خانگی برابر العین امارات شانس صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد.

وب‌گاه ورزش سه

کریستیانو رونالدو یکی از عجیب ترین فرصت سوزی های دوران زندگی خود را در دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر دروازه خالی العین به ثبت رساند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مریخی یازده اسطوره از جمله خودش را برای ساخت بهترین ترکیب تاریخ فوتبال انتخاب کرد. چهار برزیلی، سه ایتالیایی، دو آرژانتینی، یک فرانسوی و یک پرتغالی در تیم رویایی اسطوره فوتبال برزیل حضور دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، النصر عربستان و العین امارات به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رقم می خورد و در نهایت یاران کریستیانو رونالدو چه نتیجه ای را به دست می آورند.

وب‌گاه ورزش سه

ادن هازارد، ستاره سابق چلسی و رئال مادرید، هنگام افتتاح زمین تمرین لیل که به افتخار او نامگذاری شده، با خودش شوخی کرد.

وب‌گاه ورزش سه

کریستیانو رونالدو با اعتماد به نفس بالا از جبران نتیجه بازی رفت برابر العین و صعود به نیمه نهایی می‌گوید.

وب‌گاه ورزش سه

میشل دلگادو برزیلی ستاره تیم الهلال با صحبتی غافلگیرکننده کریستیانو رونالدو کاپیتان النصر را تحریک کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کریستیانو رونالدو در کنفرانس خبری پیش دیدار مقابل العین در واکنش به سوال خبرنگاری در رابطه با احتمال بازگشت النصر مقابل این تیم گفت: ریمونتادا انشاالله! کریستیانو رونالدو در کنفرانس خبری پیش دیدار مقابل العین در واکنش به سوال خبرنگاری در رابطه با احتمال بازگشت النصر مقابل این تیم گفت: ریمونتادا انشاالله!

وب‌گاه ورزش سه

کالیدو کولیبالی، ستاره سنگالی الهلال، می‌گوید مصدومیت نیمار دردسر‌های زیادی را برای این تیم ایجاد کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

کریستیانو رونالدو: من نمی‌توانم قول بدهم که این رفتارها را متوقف کنم و آنها را تکرار نکنم، زیرا من انسان هستم و هیچ انسانی کامل نیست و مرتکب خطا می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

کریستیانو رونالدو در نشست خبری پیش از دیدار النصر - العین درباره رفتارهایش در لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی توضیح داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم‌های فوتبال النصر عربستان و العین امارات در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شامگاه دوشنبه از ساعت 22:30 در ورزشگاه خانگی النصر به مصاف هم می‌روند. دیدار رفت این دو تیم با برتری یک بر صفر العین به پایان رسید. کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی النصر در کنفرانس خبری پیش از این دیدار حاضر شد و به حواشی به وجود آمده در خصوص رفتار...