یک‌شنبه 6 آبان 1403

کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صفحه اینستاگرام Hola به تازگی تصویری از نامزد سابق رونالدو، مدل روسی در نیویورک منتشر کرده است.

وب‌گاه ورزش سه

الکساندر میتروویچ، مهاجم صربستانی الهلال، به دومین بازیکن تاریخ این تیم تبدیل شد که در 11 بازی متوالی در لیگ حرفه‌ای عربستان موفق به گلزنی شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصویری جدید از نامزد سابق کریستیانو رونالدو منتشر شده است.

وب‌گاه ورزش سه

محسن سیدی در مورد عملکرد اخیر علیرضا بیرانوند صحبت کرد.

وب‌گاه ورزش سه

یاگو آسپاس با گلزنی مقابل بارسلونا وارد لیستی شد که هواداران بلوگرانا از تقابل با آن هراس دارند.

وب‌گاه ورزش سه

اوزه بیو دی فرانچسکو، سرمربی فروزینونه، اعتراف کرد که می خواست پس از دیدن شادی بعد از گل دین هویسن، مدافع رم، به او سیلی بزند.

وب‌گاه عصر ایران

سوژه جالب توجه این مسابقه، خوشحالی دسته‌جمعی بسکتبالیست‌های رئال به سبک کریستیانو رونالدو پس از پیروزی شیرین در ال‌کلاسیکو بود.

وب‌گاه ورزش سه

دین هویسن، مدافع هلندی رم، در نیمه اول دیدار با فروزینونه گلی تماشایی به ثمر رساند و در ورزشگاه حریف شادی مخصوص کریستیانو رونالدو را به نمایش گذاشت.

وب‌گاه ورزش سه

وین رونی، ملی پوش سابق انگلیس، اسطوره منچستریونایتد، معتقد است که کریستیانو رونالدو پرتغالی، هم تیمی سابقش در شیاطین سرخ، خودخواه بوده است.

وب‌گاه عصر ایران

کریستیانو رونالدو، اسطوره پرتغالی این بار سنت شکنی کرد و به جای اینکه دیگران از او بخواهند تا با او عکس بگیرند، او از دو بازیکن فوتبال عربستان چنین درخواستی کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بسیاری از مالباختگان یک شرکت پرحاشیه فروش تلفن همراه که مالک آن متواری شده، سلبریتی‌ها را مقصر می‌دانند و در مقابل برخی می‌گویند آن‌ها برای این شرکت تبلیغ کرده‌اند مسئولیتی برای جبران خسارت ندارند.

وب‌گاه عصر ایران

روز گذشته بازیکنان زیر 13 سال النصر پیش از مسابقه بزرگسالان این باشگاه به زمین بازی آمدند و از سوی بازیکنان به‌خاطر قهرمانی در لیگ تشویق شدند. در این میان فرزند کریستیانو رونالدو خیلی ساده از کنار همه گذشت و با بازیکنان دست نداد که همین موضوع باعث عصبانیت کریستیانو شد.

وب‌گاه ورزش سه

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر، مشتاقانه به دنبال کسب عنوان قهرمانی لیگ عربستان است.

خبرگزاری تسنیم

مدافع اروگوئه‌ای بارسلونا درباره دوران حضورش در این تیم و تجربه بازی در کنار بازیکنان بزرگ سخن گفت.

وب‌گاه ورزش سه

رونالد آرائوخو، ستاره بارسلونا، می‌گوید پیراهن لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بهترین و مهم‌ترین پیراهن‌هایی است که دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رونی مدعی شد که لیونل مسی را کمتر از رونالدو خودخواه می‌داند و اظهار داشت که هم‌تیمی سابقش در منچستریونایتد فقط به اینکه گل بزند فکر می‌کرد در حالی که مسی تلاش بیشتری در زمین می‌کند و سعی می‌کند، بیشتر موقعیت ایجاد کند. وین رونی در مصاحبه با کانال یوتیوبی Lyes Bouzidi دراین‌باره می‌گوید: ذهنیت کریستیانو رونالدو گلزنی است و او به هیچ چیز دیگری غیر...