دوشنبه 7 آبان 1403

کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فیفا از 23 نامزد حضور در تیم منتخب سال 2023 پرده برداشت که به شرح زیر است: دروازه‌بانان: ادرسون (برزیل - منچستر سیتی) امیلیانو مارتینز (آرژانتین - استون ویلا) تیبو کورتوا (بلژیک - رئال مادرید) مدافعان: آنتونی رودیگر (آلمان - رئال مادرید) ادر میلیتائو (برزیل - رئال مادرید) جان استونز (انگلیس - منچستر سیتی) کایل واکر (انگلیس - منچستر سیتی) روبن دیاز...

وب‌گاه ورزش سه

پروژه جاه‌طلبانه فوتبال عربستان تا اینجا برنده‌ها و بازنده‌های بزرگی داشته است. برخی ستاره‌ه و تیم‌ها در اوج هستند و برخی خود را با کابوس مواجه می‌بینند.

وب‌گاه ورزش سه

اریک بایی، ستاره سابق منچستریونایتد، از رفتار این باشگاه با کریستیانو رونالدو انتقاد کرده و می‌گوید رونالدو به عنوان یک اسطوره حق دارد انتظار داشته باشد در تیمش احساس مهم بودن بکند.

وب‌گاه ورزش سه

طی یک سال گذشته، برخی از مربیانی که در چالش بین کریستیانو رونالدو و اریک تن هاخ از مربی هلندی حمایت کرده بودند، از سمتشان اخراج شدند.

وب‌گاه فرارو

کریستیانو رونالدو از موزه شخصی خود در مادیرا بازدید کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

کریستیانو رونالدو از موزه شخصی خود در مادیرا بازدید کرد.

وب‌گاه فرارو

مهدی طارمی در رده سومین گلزنان برتر سال 2023 میلادی و بالاتر از نام‌های مطرحی، چون رونالدو، امباپه و صلاح قرار گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ورزش سه نوشت: مهدی طارمی در رده سومین گلزنان برتر سال 2023 میلادی و بالاتر از نام‌های مطرحی چون رونالدو، امباپه و صلاح قرار گرفت.

وب‌گاه ورزش سه

مهدی طارمی در رده سومین گلزنان برتر سال 2023 میلادی و بالاتر از نام های مطرحی چون رونالدو، امباپه و صلاح قرار گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ستاره ایرانی پورتو در میان بهترین گلزنان سال 2023 میلادی در مسابقات بین‌المللی قرار گرفت. ستاره ایرانی پورتو در میان بهترین گلزنان سال 2023 میلادی در مسابقات بین‌المللی قرار گرفت. به گزارش عرشه آنلاین، سایت فدراسیون بین‌المللی آمار و تاریخ فوتبال (IFFHS) در پایان سال 2023 به معرفی بهترین‌های سال گذشته میلادی می‌پردازد.

وب‌گاه فرارو

مهدی طارمی ستاره ایرانی باشگاه پورتو روی جلد روزنامه ورزشی پرتغالی ا‌ُژوگو رفت.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ستاره ایرانی پورتو در میان بهترین گلزنان سال 2023 میلادی در مسابقات بین‌المللی قرار گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سایت فدراسیون بین‌المللی آمار و تاریخ فوتبال (IFFHS) در پایان سال 2023 به معرفی بهترین‌های سال گذشته میلادی می‌پردازد. این سایت امروز برترین گلزنان سال 2023 در بازی‌های بین‌المللی (رقابت‌های باشگاهی قاره‌ای و جهانی و نیز دیدار‌های ملی) را معرفی کرد که نام مهدی طارمی در جایگاه سوم این جدول به چشم می‌خورد. مهاجم تیم ملی فوتسال کشورمان در سال 2023...

وب‌گاه الف

ستاره ایرانی پورتو در میان بهترین گلزنان سال 2023 میلادی در مسابقات بین‌المللی قرار گرفت.