دوشنبه 7 آبان 1403

کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو

وب‌گاه ورزش سه

پیش‌بینی کریستیانو رونالدو درباره نقل و انتقالات پیش روی فوتبال عربستان خبرساز شده چرا که به نظر می‌رسد او به انتقال محمد صلاح به فوتبال این کشور اشاره کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کریستیانو رونالدو اسطوره پرتغالی شب گذشته در بازی النصر با التعاون گلزنی کرد تا با 54 گل بهترین گلزن سال 2023 شناخته شود. رونالدو در واکنش به این رکوردزنی، گفت: سال 2023 برای من متمایز بود. رکورد‌ها همچنان دنبال من می‌آیند. مهمترین چیز برای من گلزنی و کمک به النصر و تیم ملی پرتغال است. وی افزود: پیش از این گفته بودم لیگ عربستان جزو 5 لیگ برتر دنیا...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر، نتوانست با رکورد تاریخی عبدالرزاق حمدالله، مهاجم مراکشی الاتحاد برابری کند. رونالدو با وجود گلزنی در جریان پیروزی 4-1 مقابل التعاون، نتوانست به تعداد گل‌های حمدالله، مهاجم سابق النصر، دست یابد. حمدالله بازیکنی است که بیشترین گل را در طول یک سال، در تاریخ لیگ حرفه‌ای عربستان به ثمر رساند. حمدالله مراکشی در سال...

وب‌گاه فرارو

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی النصر یک پیام جالب را برای ستارگان فوتبال دنیا پیش از آغاز پنجره نقل و انتقالات زمستانی ارسال کرد.

وب‌گاه الف

کریستیانو رونالدو در سال 2023 میلادی بیش از هر ورزشکار دیگری پول درآورده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

النصر در آخرین بازی هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ عربستان با نتیجه چهار بر یک التعاون را شکست داد. النصر در آخرین بازی هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ عربستان با نتیجه چهار بر یک التعاون را شکست داد. به گزارش عرشه آنلاین، النصر در آخرین بازی هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ عربستان به مصاف التعاون رفت.

وب‌گاه ورزش سه

کریستیانو رونالدو، مهاجم النصر عربستان، نتوانست به رکورد عبدالرزاق حمدالله در لیگ حرفه‌ای عربستان برسد.

وب‌گاه ورزش سه

هکتور مارتینز، داور سرشناس اهل هندوراس، صحبت‌هایی جالبی را درباره تجربه داوری برای لیونل مسی و کریستیانو رونالدو مطرح کرده است.

خبرگزاری دانشجو

مهاجم ملی پوش الهلال عربستان الکساندر میتروویچ در رده ملی، رونالدو را کنار زد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری فارس

وب‌گاه مشرق نیوز

دارنده 5 توپ طلای بهترین بازیکن دنیا در لیگ عربستان «تاریخ سازی» کرد.

خبرگزاری تسنیم

لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان پیش از وقفه زمستانی با صدرنشینی الهلال و اختلاف 7 امتیازی‌اش با النصر به پایان رسید.

وب‌گاه ورزش سه

کریستیانو رونالدو، مهاجم النصر عربستان ضمن افتخار از کسب عنوان برترین گلزن سال 2023 تایید کرد که در النصر خوشحال است و در آنجا خواهد ماند.