پنج‌شنبه 3 آبان 1403

کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو

خبرگزاری تسنیم

ستاره پرتغالی تیم فوتبال النصر فعالیتی جدید در عرصه فضای مجازی را آغاز کرد که در بدو ورود به خاطر مسائلی خاص مورد توجه ویژه کاربران اینترنتی قرار گرفت.

وب‌گاه فرارو

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی، به صورت رسمی کانال یوتیوب خود را معرفی کرد.

وب‌گاه فرارو

ثروتمندترین فوتبالیست دنیا برای جدایی احتمالی از همسرش در آینده راهکار جالبی پیدا کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شکست النصر در دیدار فینال رقابت‌های سوپر جام فوتبال عربستان برابر الهلال باعث شده است که این تیم روزهای سختی را تجربه کند و روز گذشته اعلام شد که ابراهیم المهدیب از سمتش به عنوان رییس این باشگاه کناره‌گیری کرده است. به نظر نمی‌رسد که این تیم بتواند در این فصل شرایط خوبی را در پیش داشته باشد و چند ناکامی مدیریتی و ورزشی برای آنها باعث شده است که برخلاف...

وب‌گاه تابناک

روزنامه الریاضیه عربستان اعلام کرد که کریستیانو رونالدو به مسئولان النصر اعلام کرده که با جدایی کاسترو مخالف است و به این ترتیب این سرمربی پرتغالی به کار خود ادامه خواهد داد.

وب‌گاه ورزش سه

منچسترسیتی برای متقاعد کردن ادرسون، دروازه‌بان برزیلی‌اش برای رد پیشنهاد عربستانی‌ها، آخرین پیشنهاد تمدید قرارداد را ارائه خواهد داد.

وب‌گاه ورزش سه

کانر مک‌گرگور، اسطوره یو‌اف‌سی، به عنوان یک ایرلندی چشم قهرمانی انگلیس را ندارد و در صورت قهرمانی سه‌شیرها در یورو 3 میلیون یورو ضرر خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم

یک رسانه انگلیسی ناامیدکننده‌ترین بازیکنان جام ملت‌های اروپا 2024 در آلمان را معرفی کرد.

وب‌گاه ورزش سه

هر دو باشگاه مشهور شهر ریاض به دنبال جذب آنتونیو رودیگر، مدافع مسلمان رئال مادرید، هستند.

وب‌گاه فرارو

محسن منصوری، معاون اجرائی رئیس‌جمهوری، در تب‌و‌تابی باورنکردنی گفته بود دولت در نظر دارد یک ورزشگاه فوق‌مدرن و جدید را «سریع و انقلابی» بسازد.

وب‌گاه خبر آنلاین

لاروخا نمی‌خواهد فوتبال به خانه برگردد و سه شیر به دنبال نوبرانه قهرمانی اروپاست.

وب‌گاه ورزش سه

کارلو آنچلوتی با اعتماد به تلاش‌های آنتونیو پینتوس سعی دارد تا امباپه را پس از پایان نه‌چندان خوب فصل گذشته و ضربه‌ای که در مسابقات یورو 2024 متحمل شد، به بهترین فرم خود بازگرداند.

وب‌گاه ورزش سه

کریستیانو رونالدو پس از حذف زودهنگام پرتغال از یورو 2024، در تیم منتخب ضعیف‌ترین‌های این تورنمنت به انتخاب روزنامه مارکا قرار گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

استادیوم هارد راک در فلوریدا بامداد فردا میزبان فینال کوپا امریکا بین آرژانتین و کلمبیا است، اولی می‌خواهد با 16 قهرمانی در قله فوتبال امریکای جنوبی یکه‌تاز شود و دومی به دنبال دومین قهرمانی است. این نخستین دیدار دو تیم در فینال است در حالی که آرژانتین سی‌امین و کلمبیا سومین فینال را تجربه می‌کنند.

وب‌گاه ورزش سه

وین رونی، اسطوره انگلیس، نیکو ویلیامز را به کریستیانو رونالدو و لامین یامال را به دوران جوانی خودش تشبیه کرد.