جمعه 4 آبان 1403

کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو

وب‌گاه دنیای اقتصاد

لیونل مسی با گلی که در دیدار برابر کانادا به ثمر رساند از رکورد گل‌های ملی علی دایی گذشت.

وب‌گاه عصر ایران

لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی، با گلزنی در برابر کانادا در نیمه نهایی کوپا آمریکا، به تعداد 109 گل ملی رسید و در کنار علی دایی در رده دوم برترین گلزنان تاریخ فوتبال جهان قرار گرفت. کریستیانو رونالدو با 130 گل، همچنان در صدر این فهرست جای دارد.

وب‌گاه عصر ایران

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، با گلزنی در برابر کانادا، از رکورد گل‌های ملی علی دایی عبور کرد و به دومین گلزن برتر تاریخ فوتبال جهان در بازی‌های ملی تبدیل شد. مسی با این گل، تعداد گل‌های ملی خود را به 109 رساند و در رده دوم برترین گلزنان جهان، بعد از کریستیانو رونالدو قرار گرفت.

وب‌گاه ورزش سه

الکسی لالاس، ستاره سابق تیم ملی آمریکا، از عملکرد کریستیانو رونالدو در یورو 2024 انتقاد کرد.

وب‌گاه ورزش سه

اسطوره فوتبال ایران به یک دلیل در رتبه‌بندی بهترین گلزنان تاریخ فوتبال جهان بالاتر از فوق ستاره آرژانتینی قرار گرفته است.

خبرگزاری دانشجو

تیم ملی فوتبال آرژانتین بامداد امروز (چهارشنبه - به وقت تهران) در مرحله نیمه‌نهایی کوپا آمه‌ریکا 2024 موفق شد با گلزنی‌های خولین آلوارس و لیونل مسی به فینال این رقابت‌ها راه پیدا کند. لیونل مسی که در پایان این دیدار به عنوان بهترین بازیکن زمین معرفی شد، اولین کسی شد که به تیمش (آرژانتین) برای رسیدن به هفتمین فینال در تورنمنت‌های مختلف (پنج فینال کوپا آمه‌ریکا و دو فینال جام جهانی) کمک...

وب‌گاه خبر آنلاین

کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین به صعود این تیم به فینال کوپا آمه‌ریکا 2024 و نزدیک شدن به دوران بازنشستگی‌اش واکنش نشان داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی فوتبال آرژانتین در نیمه نهایی رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا به مصاف کانادا رفت. آرژانتین در این بازی توانست با دو گل به پیروزی دست پیدا کند تا راهی فینال این رقابت‌ها شود. سرانجام پای لیونل مسی به گلزنی در این رقابت‌ها باز شد و توانست گل دوم تیمش را با پس انزو فرناندز به ثمر برساند تا در فینالیست شدن تیمش نقش داشته باشد. مسی با گلی که در این...

وب‌گاه ورزش سه

دومین فوق ستاره فوتبال جهان هم به رکورد تاریخی گل‌های ملی علی دایی رسید.

خبرگزاری تسنیم

کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین به صعود این تیم به فینال کوپا آمه‌ریکا 2024 و نزدیک شدن به دوران بازنشستگی‌اش واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فوق ستاره آرژانتینی حالا تنها یک نفر را در میان بهترین گلزنان تاریخ فوتبال ملی بالاتر از خودش می‌بیند.

خبرگزاری دانشجو

وب‌گاه ورزش سه

اولین رقابت رودرروی کیلیان امباپه به عنوان بازیکن رئال با لامینه یامال را ستاره جوان بارسا برد.

وب‌گاه ورزش سه

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، پیشنهاد هنگفتی به ارزش 20 میلیون یورو به همراه پاداش برای هدایت النصر عربستان و همکاری با کریستیانو رونالدو دریافت کرده است.

وب‌گاه ورزش سه

ژوزه فونته، مدافع سابق پرتغال، می‌گوید که بازیکنان این تیم در فینال یورو 2016 اصلا متوجه حرکات کریستیانو رونالدو در کنار زمین نشدند.

وب‌گاه تابناک

احتمال دارد دو ستاره سابق رئال مادرید دوباره همبازی شوند.