جمعه 4 آبان 1403

کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو

وب‌گاه ورزش سه

جیمی اوهارا به شدت از عملکرد هری کین در تک به تیم ملی انگلیس انتقاد و او را به کریستیانو رونالدو تشبیه کرد.

وب‌گاه فرارو

درخشش در یورو 2024 باعث شده تا گئورگی گولسیانی سوژه جالب رسانه‌های گرجستان شود، اما احتمالا این متفاوت‌ترین گزارشی است که از او می‌خوانید.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک مار بوآی رنگین‌کمانی برزیلی از طریق فرآیند تولیدمثل غیرجنسی (بکرزایی)، بعد از 14 سال تنهایی بچه‌دار شد.

وب‌گاه ورزش سه

درخشش در یورو 2024 باعث شده تا گئورگی گولسیانی سوژه جالب رسانه‌های گرجستان شود، اما احتمالا این متفاوت‌ترین گزارشی است که از او می‌خوانید.

وب‌گاه ورزش سه

ایکر کاسیاس معقتد است که وینیسیوس جونیور در حال حاضر بهترین بازیکن فوتبال دنیا است.

وب‌گاه ورزش سه

به نظر می‌رسد که وویچک شزنی به حضور در تیم النصر عربستان علاقه‌مند است.

خبرگزاری مهر

تیم های ملی فوتبال فرانسه و اسپانیا برای رسیدن به فینال جام ملت های اروپا در مرحله نیمه نهایی رو در روی هم قرار خواهند گرفت تا یکی از جذابترین دیدارهای این دوره را به نمایش بگذارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

تهران - ایرنا - هم‌تیمی سابق فوق‌ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال از راز او برای بازی کردن حتی پس از 39 سالگی پرده برداشت!

وب‌گاه ورزش سه

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی، به احتمال زیاد آخرین دوره حضور خود در رقابت‌های یورو را تجربه کرد و در آستانه 39 سالگی، دوران حرفه‌ای او به زودی به پایان خواهد رسید. هنوز مشخص نیست که او در جام جهانی 2026 حضور خواهد داشت یا خیر.

وب‌گاه خبر آنلاین

وضعیت هری کین در تیم‌ملی هر روز نگران کننده‌تر از قبل می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

شبکه بی‌بی‌سی پس از واکنش‌های خشمگینانه هواداران و کارشناسان به زیرنویسی که در جریان بازی پرتغال و اسلوونی در مرحله یک‌شانزدهم یورو 2024 استفاده کرد، بیانیه‌ای صادر کرد.

وب‌گاه تابناک

آدرین موتو، مهاجم سابق چلسی، ادعا کرده که کریستیانو رونالدو قصد دارد قبل از بازنشستگی، در کنار کریستیانو جونیور، پسرش، بازی کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی فوتبال پرتغال که مرحله مقدماتی یورو را با بهترین آمار پشت سر گذاشته بود تا مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها پیش رفت. همبازیان کریستیانو رونالدو که در بازی یک هشتم نهایی در ضربات پنالتی اسلوونی را شکست داده بودند، مقابل فرانسه در ضیافت پنالتی‌ها شکست خوردند و از این مسابقات کنار رفتند. ژوزه مورینیو عملکرد پرتغال در مسابقات جام ملت‌های اروپا...

وب‌گاه ورزش سه

ژوزه مورینیو، سرمربی فنرباغچه، می‌گوید انتظار بیشتری از پرتغال در یورو 2024 داشت و آن‌ها جزو قوی‌ترین تیم‌ها این تورنمنت نبودند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هم‌تیمی سابق فوق‌ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال از راز او برای بازی کردن حتی پس از 39 سالگی پرده برداشت!

وب‌گاه عصر ایران

آدرین موتو، مهاجم سابق چلسی، مدعی است که کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر، مصمم است قبل از بازنشستگی، در کنار پسرش کریستیانو جونیور در یک بازی رسمی به میدان برود.