سه‌شنبه 3 مهر 1403

کریم بنزما

کریم بنزما

وب‌گاه ورزش سه

روزنامه‌های انگلیسی پس از پیروزی رئال مادرید برابر چلسی از عملکرد خوب کریم بنزما، ستاره این تیم، تمجید کردند.

وب‌گاه ورزش سه

ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که رئال مادرید از این که با تعداد گل بیشتری برابر چلسی پیروز نشده پشیمان خواهد شد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه ورزش سه

وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، ابراز امیدواری کرد که بتواند مانند کریم بنزما و لوکا مودریچ تجربه چند قهرمانی در اروپا را به دست آورد.

وب‌گاه ورزش سه

کریس ساتن، مهاجم سابق چلسی، از عملکرد کپا آریسابالاگا در دیدار برابر رئال مادرید به شدت انتقاد کرد و مدعی شد که این تیم در این بازی خوش شانس بود.

وب‌گاه ورزش سه

روزنامه‌های اسپانیایی به پیروزی رئال مادرید برابر چلسی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان دادند.

وب‌گاه ورزش سه

ژوائو فلیکس، ستاره چلسی، نتوانست وظایفی که برابر رئال مادرید بر عهده داشت را به درستی انجام دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرمربی رئال مادرید گفت: در چند دقیقه ابتدایی خوب نبودیم، اما تیم بازی را خوب مدیریت کرد و حالا باید در دیدار برگشت بجنگیم.

وب‌گاه ورزش سه

تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید، اظهار امیدواری کرد که تیمش بعد از دیدار برگشت برابر چلسی، افسوس موقعیت‌های از دست رفته دیدار امشب را نخورد.

وب‌گاه فرارو

و رئال مادرید توانست در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دو بر صفر چلسی را شکست داد تا نصف راه صعود را طی کرده باشد

وب‌گاه ورزش سه

وینیسیوس جونیور، مهاجم رئال مادرید، معتقد است که با توجه به بازی برگشت در خانه چلسی، تیمش باید گل‌های بیشتری در دیدار امشب می‌زد.

وب‌گاه ورزش سه

کریم بنزما بیستمین گل خود به باشگاه‌های انگلیسی در لیگ قهرمانان را به ثمر رساند.

وب‌گاه ورزش سه

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، علی رغم پیروزی 2-0 مقابل چلسی، معتقد است که تیمش می‌توانست در یک سوم هجومی عملکرد بهتری داشته باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید در خانه مقابل چلسی به برتری رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

پرافتخارترین تیم‌های لیگ قهرمانان اروپا دور رفت مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها در فصل جاری را با پیروزی خانگی پشت سر گذاشتند.

خبرگزاری تسنیم

پرافتخارترین تیم های لیگ قهرمانان اروپا دور رفت مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها در فصل جاری را با پیروزی خانگی پشت سر گذاشتند.