سه‌شنبه 3 مهر 1403

کری خوانی مدیرعامل سرخ ها برای دربی با نام اورونوف

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
کری خوانی مدیرعامل سرخ ها برای دربی با نام اورونوف

‌مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: 20 اورونوف داریم. اگر برسد بازی می‌کند و در غیر اینصورت نفرات دیگر مثل او هستند. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: 20 اورونوف داریم. اگر برسد بازی می‌کند و در غیر اینصورت نفرات دیگر مثل او هستند. رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در حاشیه تمرین پیشکسوتان پریسپولیس در خصوص دربی اظهار داشت: این مسابقه هم مانند بازی های دیگر 3 امتیاز دارد اما حساسیت آنها را بیش از...

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: 20 اورونوف داریم. اگر برسد بازی می‌کند و در غیر اینصورت نفرات دیگر مثل او هستند.

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در حاشیه تمرین پیشکسوتان پریسپولیس در خصوص دربی اظهار داشت: این مسابقه هم مانند بازی های دیگر 3 امتیاز دارد اما حساسیت آنها را بیش از حد می کنند. تیم ما هم آماده و سرحال است و برای کسب 3 امتیاز به میدان خواهیم رفت.

وی در مورد حضور پرسپولیس و استقلال در هتل مشترک در اراک گفت: همه چیز به زیر ساخت آن شهر بستگی دارد و هتل 5 ستاره هم چیزی نیست که برویم از سوپرمارکت بخریم. ما هم جایی به جز آن هتل نداریم و نمی توانیم که شب در تهران بمانیم و روز بازی برویم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص غیبت اورونوف در دربی عنوان کرد: من از سرمربی تیم نقل قول می کنم که می گوید 20 اورونوف داریم. و اگر برسد بازی می کند و در غیر اینصورت نفرات دیگر مثل او هستند.

درویش در مورد اینکه گفته می شود مهرداد محمدی برای دربی بخشیده شده، گفت: آنقدر از این کارها فدراسیون انجام داده که بار اولش نیست. مگر 3 ساعت مانده به مهلت بارگذاری مدارک AFC سقف بودجه را اضافه نکردند؟ این کار غیرقانونی است و وقتی با سازمان لیگ صحبت کنم گفتند بخشیده نمی شود و بعید می دانم این اتفاق بیفتد.

--> هم اکنون دیگران می خوانند

بیشتر بخوانید

کری خوانی مدیرعامل سرخ ها برای دربی با نام اورونوف 2