جمعه 31 فروردین 1403

کسری بودجه

کسری بودجه

وب‌گاه خبر آنلاین

دولتی که با هفت هزار صفحه برنامه اقتصادی وبزرگترین شعارها در این حوزه فعالیت خود را آغاز کرد، حالا خانه‌تکانی بزرگ در تیم اقتصادی را تجربه کرده و با پوست اندازی کامل نسل اول مدیران اقتصادی روبروست.

خبرگزاری تسنیم

دولت عراق برای 90 درصد از درآمد خود وابسته به نفت است و می توان گفت اقتصاد و سیاست عراق روی پایه چاه های نفت این کشور قرار دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از موضوعات مهم ویژه پایان سال برای کارمندان و دریافت کنندگان حقوق، اطلاعات درباره افزایش حقوق و دستمزدها در سال جدید است. در این مقاله، جزئیات افزایش حقوق و دستمزد کارمندان و کارگران در سال 1403 مورد بررسی قرار می‌گیرد. رییس سازمان برنامه و بودجه امروز خبر داد که آیین‌نامه دستمزد 1403 در هیئت دولت تصویب شد. به گزارش عرشه آنلاین، به نقل از اقتصادآنلاین داود منظور رئیس سازمان برنامه...

وب‌گاه مشرق نیوز

تورم یکی از شاخص‌های کلیدی اقتصادی است که دولت‌ها با هدف تحقق رشد و ثبات اقتصادی برای کنترل آن می‌کوشند و دولت سیزدهم نیز از این قاعده مستثنی نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هشدار یک اقتصاددان درباره نرخ تورم؛ «در صورت عدم کنترل ناترازی‌های اقتصاد کلان، احتمال رخداد تورم‌های سهمگین وجود دارد و همین مساله ضرورت ورود عاجل و جدی به معضل ناترازی های اقتصاد کلان را بیش از پیش بازگو می کند.» هشدار یک اقتصاددان درباره نرخ تورم؛ «در صورت عدم کنترل ناترازی‌های اقتصاد کلان، احتمال رخداد تورم‌های سهمگین وجود دارد و همین مساله ضرورت ورود عاجل و جدی به معضل ناترازی...

وب‌گاه خبر آنلاین

یک اقتصاددان گفت: در صورت عدم کنترل ناترازی‌های اقتصاد کلان، احتمال رخداد تورم‌های سهمگین وجود دارد و همین مساله ضرورت ورود عاجل و جدی به معضل ناترازی های اقتصاد کلان را بیش از پیش بازگو می کند.

وب‌گاه گسترش

علی قنبری افزود: «در حال حاضر بسیاری از مشکلات اقتصادی دولت، تحت سیطره مسائل سیاسی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ساختار بی ثبات اقتصادی ایران در روندی که از سال 1397 شروع شده است باعث خواهد شد نرخ ارز و نرخ تورم نسبت به سال 1402 که سال ثبات نسبی بود، جهش بیشتری داشته باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس سازمان برنامه و بودجه امروز خبر داد که آیین‌نامه دستمزد 1403 در هیئت دولت تصویب شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس حزب راست افراطی فرانسه اعلام کرد که دولت پاریس برای جبران اشتباهات خود در جیب مردم دست می برد.

خبرگزاری تسنیم

کارشناسان معتقدند، یارانه‌ای که به سوخت هواپیما تعلق می‌گیرد، توجیه منطقی ندارد و می‌توان گفت که این یارانه، به قشر مرفه جامعه و دهک‌های بالایی تعلق می‌گیرد که نیازی به آن ندارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور آمریکا در جریان دیدار از یک اردوگاه آوارگان اوکراینی در ورشو با پرسش از سوی خبرنگاران درباره اینکه پوتین مواجه شده و پاسخ داد: «او یک خونریز است.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

«جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا در یک سخنرانی در تجمعی در کارولینای شمالی مدعی شد «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهور روسیه یک «قصاب» است و واشنگتن می‌تواند در صورت افزایش مالیات‌های میلیاردرها از اوکراین همچنان حمایت کند.