دوشنبه 2 مهر 1403

کسی را با او مقایسه نکنید / لئو مسی سلبریتی نیست، اسطوره است!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کسی را با او مقایسه نکنید / لئو مسی سلبریتی نیست، اسطوره است!

نایب‌رئیس لیگ ام‌ال‌اس آمریکا می‌گوید تاثیری لیونل مسی بر آمریکا متفاوت با هر چهره مشهور دیگری بوده و حتی قابل مقایسه با تاثیر دیوید بکام بر فوتبال این کشور نیست.

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی، قهرمان جهان و برنده هفت توپ طلا، در حال حاضر بازیکن اینترمیامی آمریکا است و در این باشگاه با دیوید بکام، اسطوره فوتبال انگلیس، همکاری می‌کند که او از مالکان این باشگاه است.

حضور لیونل مسی در فوتبال آمریکا نقش مهمی در جلب توجه جهانی به فوتبال این کشور داشته اما این اتفاقی بی‌سابقه نیست و در سال 2007 با مهاجرت بکام به آمریکا دنیای فوتبال توجه بیشتری به فوتبال این کشور نشان داد.

با اینحال نلسون رودریگز، نایب‌رئیس لیگ ام‌ال‌اس، می‌گوید تاثیر مسی ابعادی چنان بزرگ داشته که آن را با هیچکس حتی با دیوید بکام نمی‌شود مقایسه کرد. ابرستاره آرژانتینی بعد از جدایی از پاری سن ژرمن و انتقال به اینترمیامی به عنوان بازیکن آزاد تا کنون در 11 مسابقه با پیراهن این تیم 11 گل به ثمر رسانده و با اینترمیامی فاتح جام لیگز کاپ شده است.

نایب‌رئیس لیگ ام‌ال‌اس در صحبتهایش گفت:" ماجرای مسی با بکام متفاوت است. بکام یک سلبریتی بود و مردم حتی کسانی که با ورزش سر و کار نداشتند می‌شناختندش. اما مسی یک چهره کاملا ورزشی است. لئو مسی هیچ شباهتی به یک سلبریتی کلاسیک ندارد. او چهره‌ای است فروتن و باکلاس که همه شهرتش را تنها مدیون درخشش در میادین فوتبال است".

رودریگز در ادامه صحبتهایش اشاره کرد:" مسی بهترین تصویر از یک مرد خانواده است؛ پدری با سه فرزند که وقتی گل می‌زند گلهایش را به آنها تقدیم می‌کند. اینکه غولهای ورزش آمریکا همه می‌خواهند مسی را ببینند و با او عکس بگیرند نشان می‌دهد که او چه وزنه‌ای است. مسی شرایطی دارد که تا کنون در دنیای ورزش بی‌سابقه بوده و بنابراین هیچکس را نمی‌توان با او مقایسه کرد".

کسی را با او مقایسه نکنید / لئو مسی سلبریتی نیست، اسطوره است! 2
کسی را با او مقایسه نکنید / لئو مسی سلبریتی نیست، اسطوره است! 3