یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

کشف حجاب

کشف حجاب

وب‌گاه خبر آنلاین

ساعاتی است توئیت زیر به عنوان توئیت جدید بنده و به عنوان عقب نشینی از توئیت قبل در حال بازنشر است...

وب‌گاه عرشه آنلاین

توییت جدید مهدی فضائلی عضو دفتر رهبر انقلاب پس از اظهارات درباره حجاب:«ممکن است من و شما در خصوص برخی عملکرد‌های گشت امنیت اجتماعی و یا اثرگذاری آن حرف داشته باشیم، اما این ربطی به اصل حجاب، ضروری بودن رعایت آن به عنوان یکی از احکام الله و لزوم برخورد مقتضی با افراد هنجارشکن یا فساد سازمان یافته ندارد.» مهدی فضائلی دیروز از تذکر رهبری به برخی مسئولان به دلیل انجام کار‌های بی قاعده در...

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه جوان در گزارشی به انتقادات چهره‌های سیاسی و اجتماعی از نحوه برخورد با حجاب پرداخت و نوشت: «فعالان شبکه‌های اجتماعی تأکید داشتند که بهتر آن است در تصویب قانون عفاف و حجاب تعجیل شود و آن قانون محور انجام همه امور این حوزه باشد.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی گمانه‌زنی‌ها از تغییر رفتار گشت ارشاد بعد از انتقادات در روزهای اخیر از نحوه برخورد با بانوان کم حجاب حکایت دارد. شاید از امروز گشت ارشاد تغییر رویه دهد برخی گمانه‌زنی‌ها از تغییر رفتار گشت ارشاد بعد از انتقادات در روزهای اخیر از نحوه برخورد با بانوان کم حجاب حکایت دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اطلاعیه فراجا در مورد طرح نور: وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده / سناریوهای ساختگی بر عزم و اراده پلیس تاثیری نخواهد داشت / پلیس عاری از خطا و اشتباه نبوده و با هرگونه رفتار و کُنش اشتباه احتمالی ماموران برخورد خواهد شد مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی کشور در اطلاعیه‌ای ضمن قدردانی مجدد از مردم قانون‌مدار ایران برای همکاری و همراهی در اجرای "طرح نور"؛ گزارشی از اقداماتِ فراجا را از...

وب‌گاه عصر ایران

امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مسئله حجاب اظهار کرد: حجاب تکلیف الهی و شرعی است و کشف حجاب مقدمه و دریچه‌ای است که دشمن از آن وارد شود تا فساد را در جامعه ما ایجاد کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فراجا طی اطلاعیه‌ای ضمن اعلام اینکه وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است، گفت: همچینن برخی شیطنت‌های رسانه‌ای توسط جریان‌سازی معاندین در اجرای سناریوهای ساختگی بر عزم و اراده پلیس تاثیری نخواهد داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام جمعه تبریز با اشاره به دفاع مشروع جمهوری اسلامی ایران و مجازات رژیم صهیونیستی گفت: با این تنبیه، هیبت و هیمنه پوشالی این رژیم شکسته شد و ضربه و مجازات تاریخ ساز این رژیم، پرده برداری جدید از ایران انقلابی در نگاه جهانیان بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مرکز اطلاع‌رسانی فراجا در اطلاعیه ای آورده است: وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است؛ تولید محتوا با نام پلیس مورد تایید نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام جمعه مشهد گفت: رویکرد اصلی طرح نور، تذکر محترمانه و ارشاد است، نه برخورد و اقدام قهری.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب گفت که به تازگی برخی مسئولان به دلیل کارهای بی‌قاعده در حوزه حجاب تذکر دریافت کرده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب گفت: به تازگی برخی مسؤولان به دلیل کار‌های بی‌قاعده در حوزه حجاب تذکر دریافت کرده‌اند.

خبرگزاری میزان

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب گفت: به تازگی برخی مسئولان به دلیل کار‌های بی‌قاعده در حوزه حجاب تذکر دریافت کرده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب نوشت: برخی مسئولان به‌دلیل کارهای بی‌قاعده در حوزه حجاب تذکر دریافت کرده‌اند عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب نوشت: برخی مسئولان به‌دلیل کارهای بی‌قاعده در حوزه حجاب تذکر دریافت کرده‌اند

وب‌گاه الف

عضو دفتر رهبر انقلاب درخصوص درخصوص برخی برخوردها در زمینه رعایت حجاب، نوشت: بتازگی برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده تذکر دریافت کرده‌اند.