یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

کشف حجاب

کشف حجاب

وب‌گاه عرشه آنلاین

علم‌الهدی: در بحث حجاب، مردم نباید تماشاچی باشند، همه‌ی کارها با نیروی انتظامی نیست نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در خصوص بحث حجاب گفت: اگر مردم بخواهند یک گوشه بنشینند، تماشاچی باشند و بگویند آقای خطیب نماز جمعه، آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن، اینطور نمی‌شود! برادران و خواهران، جهت گیری انقلاب در جامعه ما با میدان داری مردم محقق می‌شود. حجت الاسلام سید...

وب‌گاه خبر آنلاین

بعد از تعطیلات نوروز پلیس اطلاعیه داد که با طرح «نور» تلاش دارد با بدحجابی مقابله کند، طرحی که رسانه‌ها کارشناسان مختلف اعتقاد دارند بازگشت همان گشت ارشاد است.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: مقابله با پدیده بی‌حجابی نیاز به کار برنامه‌ریزی شده دارد. این برخوردهای غیرمنطقی در طول 45 سال گذشته تکرار شده و نتیجه‌ای هم نداشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حجاب در کنار ابعاد مذهبی و فرهنگی، در کشور ما دارای قوانینی مصوب از سوی مجلس شورای اسلامی و شورای عالی انقلاب فرهنگی است؛ در این قوانین، دستگاه‌ها و نهادهای مختلفی وظیفه پیگیری اجرای قانون حجاب را بر عهده دارند و این وظیفه تنها مشمول برخی نهادهای خاص مانند فراجا نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده نیروی انتظامی کل کشور با بیان اینکه حجاب هرگز موضوع امنیتی و انتظامی نیست تاکید کرد: حجاب و عفاف موضوعاتی کاملا فرهنگی و اجتماعی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده نیروی انتظامی کل کشور گفت: حجاب و عفاف موضوعاتی کاملاً فرهنگی و اجتماعی است و ما به صراحت اعلام می‌کنیم در این عرصه نگاه امنیتی نداریم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بیانیه بیش از 1000 استاد حوزه علمیه قم در حمایت از طرح نور و اسامی آنان را منتشر کرد. خبرگزاری حوزه، بیانیه بیش از 1000 استاد حوزه علمیه قم در حمایت از طرح نور و اسامی آنان را منتشر کرد. به گزارش عرشه آنلاین، بیانیه بیش از 1000 استاد حوزه علمیه قم در حمایت از طرح نور و اسامی آنان را منتشر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصویر سارا خادم الشریعه شطرنج باز ایرانی روی نسخه اسپانیایی وجله وگ آمریکا قرار گرفت تصویر سارا خادم الشریعه شطرنج باز ایرانی روی نسخه اسپانیایی وجله وگ آمریکا قرار گرفت. سارا خادم الشریعه پس از کش و قوس‌های فراوان، تصمیم گرفت به اسپانیا مهاجرت کند و حالا تصویر شطرنج‌باز ایرانی، روی جلد یک مجله قرار گرفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به هزینه‌های مادی، روانی، اجتماعی و سیاسی بالای، مواجهه با مساله پوشش زنان گفت: تا حالا چند بار دست در این حفره کرده و گزیده شده‌اند و همچنان هم در حال تکرار آن هستند. توجه ندارند که نتایج منفی این سیاست‌ها بسیار زیان‌بار است.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

شماره 441 خط حزب‌الله با عنوان «بی‌سابقه، تحقیرکننده و تغییردهنده محاسبات» منتشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سیدمجید میراحمدی با بیان اینکه طرح نور با قوت و تدبیر به کار خود ادامه خواهد داد، گفت: استانداران ما در سراسر کشور خود را موظف به حمایت و پشتیبانی از عزیزان فراجا در حمایت ازحقوق مردم وحفظ ارزش‌ها می‌دانند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون امور زنان و خانواده رییس‌جمهور گفت: ما عملاً نمی‌توانیم در مساله اجرا وارد شویم اما در تلاش برای فرهنگ‌سازی برای آن هستیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرلشکر جعفری با تایید تذکر رهبری به مسئولان درباره حجاب، تاکید کرد: یک اشتباهی از جانب عوامل اجرایی صورت گرفته و از جانب آقای فضائلی گفته می‌شود که حضرت آقا تذکری داده‌اند و این امر طبیعی است زیرا یا گزارشات به محضر رهبر انقلاب می‌رسد و یا ایشان در فضای مجازی رؤیت می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر کشور در پاسخ به این پرسش که طرح نور با دستور وزارت کشور در حال اجراست، گفت: نه، این جزو وظایف ذاتی فراجا به عنوان ضابط قوه قضائیه است. به گزارش عرشه آنلاین، وزیر کشور گفت: فراجا نیروهای خود را توجیه کرده است که حتما با کسی که اهمال و غفلت دارد با کسی که برای ساختارشکنی اقدام می‌کند، تفاوت قائل شود و اساس این است که با تذکر اصلاح شود. غالب افراد با تذکر، رعایت می‌کنند. احمد وحیدی...

وب‌گاه الف

سیدمجید میراحمدی معاون امنیتی وزیر کشور با بیان اینکه طرح نور با قوت و تدبیر به کار خود ادامه خواهد داد، گفت: همه ما باید در مورد دفاع از پلیس، اقتدار پلیس و ایجاد یک محیط امن در جامعه تلاش کنیم و همگان باید پلیس را مورد حمایت قرا دهیم.