یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

کشف حجاب

کشف حجاب

وب‌گاه عصر ایران

هر گونه اقدام رسانه ای و اطلاع رسانی در موضوعات مرتبط با پلیس، صرفا از طریق وبگاه رسمی به نشانی www.police.ir انجام می شود.»

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مرکز اطلاع رسانی پلیس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: لینک‌های منتشره در خصوص ثبت نام در تذکر لسانی کشف حجاب از جانب پلیس نیست.

خبرگزاری تسنیم

مرکز اطلاع رسانی پلیس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: لینک‌های منتشره در خصوص ثبت‌نام در تذکر لسانی کشف حجاب از جانب پلیس نیست.

وب‌گاه فرارو

سید محمد موسویان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان نیز بر لزوم اجرای این طرح در همه مکان‌های عمومی تأکید و تصریح کرد: «وقتی مسئله حجاب، به دستاویزی برای ضربه زدن دشمنان به پیکره نظام تبدیل می‌شود و آنان با طراحی اغتشاشات و ترویج بی‌بند و باری و مفاسد اخلاقی، پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را هدف قرار می‌دهند دیگر نباید به موضوع حجاب، تنها با نگاه اجتماعی و فرهنگی نگریست بلکه...

وب‌گاه مشرق نیوز

بیت رهبر معظم انقلاب «‌سخنگو» ندارد و چنانچه تذکری ضرورت داشته باشد، مستقیماً و با ذکر مأخذ از سوی دفتر معظم‌له (آقایان گلپایگانی و حجازی‌) به اطلاع مخاطبان آن، اعم از مسئولان و یا مردم می‌رسد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حسین شریعتکداری در روزنامه کیهان نوشت: این پرسش از برادر عزیزمان آقای فضائلی در میان است که جناب ایشان از کدام جایگاه می‌فرمایند: «‌بتازگی برخی مسئولان به‌دلیل کارهای بی‌قاعده تذکر دریافت کرده‌اند»؟! چرا که با توجه به عضویت ایشان در دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب، این تذکر به حضرت آقا نسبت داده می‌شود و شده است؟!

وب‌گاه عرشه آنلاین

بیت رهبر معظم انقلاب «‌سخنگو» ندارد و چنانچه تذکری ضرورت داشته باشد، مستقیماً و با ذکر مأخذ از سوی دفتر معظم‌له (آقایان گلپایگانی و حجازی‌) به اطلاع مخاطبان آن، اعم از مسئولان و یا مردم می‌رسد. توضیح آن که بیت معظم‌له حتی از به کارگیری واژه «‌یک مقام آگاه‌» نیز به شدت پرهیز می‌کند! حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان در یادداشتی با عنوان «دوستانه با برادر فضائلی» نوشته است: 1- چند...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه همشهری: این روزها در فضای مجازی گفت وگوی جدی درباره سبک برخورد با بدحجابی است. برخی در دفاع از اقدامات سلبی و عده‌ای نیز در نقد آن می‌گویند و می نویسند. اما فصل مشترک همه آنها دغدغه حجاب است. به‌جز جریان مطرود خارج نشین، کسی از اباحه‌گری و کشف حجاب دفاع نمی‌کند و بحث برسر نحوه اصلاح و ارتقای حجاب است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مسئولان دولت و نظام برای اجرای حکم شرعی و قانونی حجاب نمی‌توانند با توسل به روش‌هائی از قبیل گشت ارشاد و بگیر و ببندهای معمول موفق شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

حسین شریعتمداری به جمع منتقدان مهدی فضائلی بخاطر توئیتش درباره حجاب پیوست.

وب‌گاه مشرق نیوز

واقعیت این است که مردم در ماجرای حجاب بسیار جلوتر از مسئولان هستند و به ناچار هزینه کم کاری دستگاه ها و گیجی در تصمیم گیری را نیز همین مردم می دهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طرح مجدد بازگشت گشت‌های ارشاد به خیابان‌ها، با مخالفت طیف وسیعی از نواصولگرایان روبه‌رو شده است. طی روزهای گذشته این طیف از اصولگرایان در فضای مجازی و در برخی رسانه‌ها به انتقاد از اجرای «طرح نور» در کشور و همزمانی آن با عملیات تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی پرداختند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دادستان کل کشور با بیان اینکه ما بنا نداریم برای نوامیس این مملکت پرونده قضائی درست کنیم و بعد از تذکر و تعهد و اصلاح پوشش فرد به منزل برمی‌گردد گفت: اکثر بانوان بعد از تذکر نسبت به اصلاح وضعیت پوشش خود اقدام می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک روزنامه نگار خطاب به مهدی فضائلی نوشت: «فرمان حمله به شما از سوی شاخه ایدئولوژیک جبهه پایداری و انعکاس حملات در شبکه اجتماعی ایتا و سایت رجانیوز، اثبات می کند که این کارها [حواشی مربوط به بازگشت گشت ارشاد] بی‌قاعده نیست؛ دقیقا با قاعده است.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

«در مصوبه کمیسیون قضایی چیزی از گشت ارشاد نیست. در مصوبه کمیسیون که با همکاری وزارت کشور نوشته‌اند هم بی‌حجاب با دوربین شناسایی و بوسیله پلیس جریمه می‌شود. یعنی همین الان هم دولت می‌تواند شناسایی کند و به قوه قضاییه بدهد. این اصرار بر روش نامطلوب گشت ارشاد الان برای چیست؟» روزنامه جوان در مطلبی به گلایه از برخوردهای گشت ارشاد پرداخت. این روزنامه نوشت: با آغاز طرح جدید برخورد با بی‌حجابان...