شنبه 14 مهر 1403

کشف 2 میلیارد تومان انواع کالای قاچاق در جنوب تهران

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
کشف 2 میلیارد تومان انواع کالای قاچاق در جنوب تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 8 هزار قلم مواد غذایی و صنعتی قاچاق خبرداد و گفت: کارشناسان ارزش کالاها کشف شده را بیش از 2 میلیارد تومان برآورد کرده‌اند.

- اخبار اجتماعی -

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری؛ رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف انبار کالای قاچاق در خیابان شهید رجایی شدند.

وی افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری کالای قاچاق خارجی در ساختمانی در خیابان شهید رجایی تخلیه و دپو شده که این کالای خارجی توسط خودروهای شوتی از شهرهای جنوبی به اطراف تهران منتقل و سپس توسط وانت به این مکان منتقل و توزیع می‌شود.

سرهنگ افشاری بیان کرد: مامورین این پلیس محل موصوف را بازرسی کردند که مشخص شد این محل یک ساختمان است که به عنوان انبار مورد استفاده قرار گرفته بوده و کالاها در سامانه‌های وزارت بهداشت ثبت نشده‌اند.

کشف یک دستگاه موتورسیکلت CB1300 قاچاق در غرب تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: کالاها شامل تعداد 8656 قلم مواد غذایی، 190 کیلوگرم برنج هندی، 250 عدد تورچ جوشکاری و 187 عدد کاور پنل کولر گازی خارجی قاچاق محصول کشور چین و اندونزی بوده که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 2 میلیارد تومان اعلام کرده‌اند، اضافه کرد: اغلب کالاهای قاچاق ورودی به کشور فاقد کیفیت و استاندار لازم هستند.