دوشنبه 16 مهر 1403

کشف 71 تن گندم احتکار شده توسط اطلاعات سپاه کهگیلویه‌وبویراحمد در یاسوج

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
کشف 71 تن گندم احتکار شده توسط اطلاعات سپاه کهگیلویه‌وبویراحمد در یاسوج

انبار بزرگ گندم احتکار شده در یاسوج توسط سازمان اطلاعات سپاه استان کهگیلویه و بویراحمد کشف و ضبط شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس سازمان اطلاعات سپاه استان کهگیلویه و بویراحمددر اقدامی امنیتی و در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی و جلوگیری از احتکار با رصد و اشراف اطلاعاتی انبار بزرگ گندم احتکار شده را در یاسوج کشف و ضبط کرد.

سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه استان کهگیلویه و بویراحمد پس از هماهنگی با مرجع قضایی و بازرسان جهاد کشاورزی استان به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از این انبار بالغ بر 71 تن گندم احتکار شده را کشف کردند.

گزارش خبرنگاران ما از کهگیلویه و بویراحمد حکایت از برخورد جدی و قاطع با هرگونه احتکار دارد به‌نحوی که در یک ماه اخیر بسیاری از انبارهای احتکار کشف و با محتکران برخورد جدی شده است.

محتکران در کهگیلویه و بویراحمد بارها در تور اطلاعاتی حافظان امنیت قرار گرفته و سربازان گمنام سپاه استان کهگیلویه و بویراحمد در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی و تسهیل اجرای طرح اقتصادی دولت با رصد دقیق و آماده باش کامل موفق به کشف چند انبارِ کالای احتکار شده روغن، برنج، تخم مرغ، مواد شوینده، گوشت قرمز، شکر، آرد و سایر اقلام در سطح استان شدند.

مبارزه با اخلالگران اقتصادی در دستور کار جدی سازمان اطلاعات سپاه استان کهگیلویه و بویراحمد قرار داشته و در برهه های مختلف مانع از احتکار و قاچاق کالاهای مختلف در استان شده است که موجی از امید و شادمانی را در بین مردم ایجاد کرده است.

انتهای پیام /