یک‌شنبه 8 مهر 1403

کشف 74 کیلوگرم تریاک در بجنورد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
کشف 74 کیلوگرم تریاک در بجنورد

بجنورد - ایرنا - فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف 74 کیلوگرم تریاک و دستگیری یک سوداگر مرگ در بجنورد خبر داد.

سردار علیرضا مظاهری دوشنبه‌شب اعلام کرد: این مواد به وسیله یک دستگاه کامیون از استان های شرقی به مرکز استان خراسان شمالی منتقل می شد که پس از دریافت گزارشی مبنی بر حمل این مواد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت. وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی خودرو مورد نظر را در حوالی بجنورد شناسایی کردند، افزود: ماموران در عملیاتی غافلگیرانه این خودرو را متوقف و پس از انتقال به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، در بازرسی از آن 74 کیلوگرم مواد مخدر سنتی را که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.

وی اظهار داشت: در این خصوص یک متهم نیز دستگیر و بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

دستگیری دکل‌دزدان در بجنورد

فرمانده انتظامی بجنورد از انهدام یک گروه 9 نفره سرقت دکل های مخابراتی در این شهرستان خبر داد و گفت: بنا بر اطلاعات دریافتی این افراد اقدام به سرقت باتری و تجهیزات دکل های مخابراتی منطقه و فروش آن در بازار می کردند.

سرهنگ محمد غلامی افزود: عوامل تجسس کلانتری 11 بجنورد با انجام اقدامات علمی و تخصصی، موفق شدند هویت یک نفر را در این سرقت ها به دست آورده و با هماهنگی قضایی وی را دستگیر کنند که خود نصاب دکل ها بود و از طریق وی هشت متهم دیگر را شناسایی و دستگیر کردند که به عنوان سارق و مالخر با متهم همکاری داشتند.

*س_برچسب‌ها_س*