جمعه 15 تیر 1403

کلوپ: این چهار تیم مدعیان قهرمانی یورو هستند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کلوپ: این چهار تیم مدعیان قهرمانی یورو هستند!

یورگن کلوپ، سرمربی سابق لیورپول، در مصاحبه‌ای با خبرنگار آگوس لاروکا، تیم‌های محبوب خود را در یورو 2024 معرفی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، کلوپ که در حال حاضر برای گذراندن تعطیلات در مایورکا به سر می‌برد، در حاشیه تورنمنت تنیس مسابقات قهرمانی مایورکا، اسپانیا، آلمان، فرانسه و انگلیس را مدعیان اصلی قهرمانی این دوره از مسابقات دانست.

او در این باره گفت: "در حال حاضر به نظر می‌رسد که اسپانیا شانس زیادی برای قهرمانی داشته باشد. آلمان و فرانسه هم تیم‌های قدرتمندی هستند و انگلیس هم به‌طور قطع عملکرد بهتری در مراحل بعدی خواهد داشت."

جالب است که دو تیم از مدعیان کلوپ، یعنی آلمان و اسپانیا، فردا جمعه در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف هم می‌روند. فرانسه نیز در دیگر دیدار نیمه‌نهایی به مصاف پرتغال خواهد رفت و انگلیس هم باید با تیم قدرتمند سوئیس روبرو شود.

بنابراین، احتمال اینکه تیم‌های محبوب کلوپ به فینال راه پیدا کنند و برای قهرمانی بجنگند، بسیار بالا است.

کلوپ در مورد کوپا آمریکا که همزمان با یورو در حال برگزاری است، حاضر به اظهار نظر نشد. او در این باره گفت: "دیروز با آلیسون (دروازه‌بان تیم ملی برزیل و باشگاه لیورپول) صحبت کردم، اما نمی‌توانم در مورد کوپا آمریکا نظر بدهم."

کلوپ که به عنوان مهمان به تماشای مسابقات تنیس مسابقات قهرمانی مایورکا رفته بود، در مورد اینکه دوست داشت چه بازیکنی را در تیمش داشته باشد، گفت: "من عاشق داشتن بازیکنی با ذهنیت راجر فدرر، روحیه رافائل نادال و قدرت بدنی نواک جوکوویچ هستم. ترکیب این سه نفر فوق‌العاده خواهد بود."

کلوپ: این چهار تیم مدعیان قهرمانی یورو هستند! 2