جمعه 7 اردیبهشت 1403

کمدی اکشن «سرزمین‌های مرزی» راهی هالیوود می‌شود

خبرگزاری میزان مشاهده در مرجع
کمدی اکشن «سرزمین‌های مرزی» راهی هالیوود می‌شود

فیلم سینمایی «سرزمین‌های مرزی» به کارگردانی «الی راث» در ژانر اکشن کمدی ساخته شده و به تازگی با آغاز مراحل پس از تولید خود آماده اکران در سینما‌های جهان می‌شود، براساس آخرین اخبار این فیلم در سال 2022 اکران خواهد شد.

خبرگزاری میزان - فیلم سینمایی «سرزمین‌های مرزی» به کارگردانی «الی راث» در ژانر اکشن کمدی ساخته شده و به تازگی با آغاز مراحل پس از تولید خود آماده اکران در سینما‌های جهان می‌شود، براساس آخرین اخبار این فیلم در سال 2022 اکران خواهد شد.

کارگردانی این فیلم بر عهده الی راث از فیلم‌نامه‌ای نوشته کریگ مازن و راث بر پایه مجموعه بازی ویدئویی به همین نام ساخته گیرباکس سافت‌ور است.

  • بیشتر بخوانید: 
  • برای مشاهده آخرین اخبار سینمای هالیوود اینجا کلیک کنید

در این فیلم کیت بلانشت، کوین هارت، جیمی لی کرتیس، جک بلک، آریانا گرینبلات، فلوریان مونتهانو، هیلی بنت و ادگار رامیرس ایفای نقش می‌کنند.

تهیه‌کنندگی این فیلم بر عهده آری و آوی آراد و اریک فیگ و تهیه اجرایی بر عهده اشتراوس زلنیک و رندی پیچفورد است. سرزمین‌های مرزی برای انتشار از طریق لاینزگیت در ایالات متحده برنامه‌ریزی شده‌است.

«الی راث» کارگردان این فیلم تاکنون هفده بار سابقه کارگردانی داشته اما بیشتر به خاطر حضورش در عرصه بازیگرانی شناخته می شود، وی در فیلم مطرح «حرامزاده‌های لعنتی» ساخته «کوئینتین تارانتینو» به ایفای نقش پرداخته است.

کلبه تب‌دار، مسافرخانه، گرایندهاوس، غرور ملت، جهنم سبز، تق تق، کلبه تب‌دار، آرزوی مرگ، خانه‌ای با ساعتی درون دیوارهایش و باله از جمله آثاری است که راث در عرصه کارگردانی تجربه کرده است.

کیت بلانشت بازیگر مطرح سینمای هالیوود در این فیلم نقش اول را ایفا خواهد کرد، از پرفروش‌ترین فیلم‌های بلانشت می‌توان به سه‌گانه ارباب حلقه‌ها (2001-2003) و سه‌گانه هابیت (2012-2014) ساخته پیتر جکسون، مورد عجیب بنجامین باتن (2008)، ایندیانا جونز و قلمرو جمجمه بلورین (2008)، سیندرلا (2015)، ثور: رگنراک (2017) و هشت یار اوشن (2018) اشاره کرد.

بلانشت در بیش از 20 نمایش تئاتر ایفای نقش کرده‌است. از سال 2008 تا 2013، او و همسرش، اندرو آپتون، در مقام مدیران هنری شرکت تئاتر سیدنی فعالیت کردند. برخی از نقش‌های تئاتری او در این دوره احیای نمایش‌های اتوبوسی به نام هوس، دایی وانیا و کلفت‌ها بود. او نخستین حضور خود در برادوی را در سال 2017 با نمایش پلاتونوف تجربه کرد و برایش نامزد دریافت جایزه تونی شد.