جمعه 13 مهر 1403

کمک به برگزاری کنگره 3535 شهید استان زنجان ابلاغ نمی‌خواهد / انتظار بیشتری از برخی کمیته‌ها داریم

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
کمک به برگزاری کنگره 3535 شهید استان زنجان ابلاغ نمی‌خواهد / انتظار بیشتری از برخی کمیته‌ها داریم

سردار کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اهمیت کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان گفت: کمک به برگزاری کنگره 3535 شهید استان زنجان ابلاغ نمی‌خواهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار جهانبخش کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برگزاری کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان اظهار کرد: کنگره ملی 3535 شهید زنجان فرصتی شد تا همه دستگاه‌ها، نهادها و علاقه مندان برای جمع آوری اسناد و آثار شهدا بسیج شوند.

وی با تاکید بر اینکه اسناد و آثار خوبی از شهدا جمع آوری شده است، ابراز کرد: تاکنون صدها هزار سند و اثر از شهدای استان در قالب عکس، فیلم، کلام و... جمع آوری شده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به فعالیت کمیته‌های مختلف در جمع آوری این آثار و اسناد خاطرنشان کرد: برخی کمیته‌ها اقدامات خوبی داشتند و کار برخی کمیته‌ها نیز با نزدیک شدن به زمان برگزاری اجلاسیه آغاز می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه انتظار بیشتری از برخی کمیته‌ها داریم، عنوان کرد: جدول انتظارات در جلسه‌ای که با حضور امام جمعه محترم زنجان و استاندار محترم برگزار شد، تهیه شده و با امضای استاندار زنجان به تمام دستگاه‌ها و کمیته‌ها ابلاغ شده است.

سردار کرمی با بیان اینکه اگر امکانات بسیج شوند، انتظار داریم اقدامات خوبی صورت گیرد، گفت: انتظار ما از همه عزیران به خصوص خانواده محترم شهدا، ایثارگران، جهادگران، جانبازان و آزادگان این است که کمک کنند تا تمامی آثار و اسناد به دبیرخانه کنگره 3535 شهید استان ارائه شود تا در قالب کتاب، فیلم و... در اختیار مردم قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه نسلهای آینده باید از آثار و اسناد شهدا استفاده کنند، اظهار کرد: دفاع مقدس هشت سال طول کشید که در این راستا حضور مردم در خط مقدم و پشتیبانی‌ها حماسه تاریخی است و باید برای انتقال به نسلهای آینده جمع آوری شود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه از مسئولان استان بابت پیگیری‌ها تشکر می‌کنم، ابراز کرد: کمک به برگزاری کنگره 3535 شهید استان ابلاغ نمی خواهد چرا که تمام کارها دلی است و در این راستا از خانواده شهدا، ایثارگران، دانشجویان، طلاب، تشکلها، هیئت های مذهبی، پایگاه های بسیج و... می خواهیم پای کار بیایند.

وی با بیان اینکه یک ظرفیت عظیمی ایجاد شده است، تصریح کرد: هر کسی علاقه مند کار در این عرصه هست؛ بسم ا... بیایند ما مسیر را مشخص کنیم تا کار ماندگاری برای شهدا انجام شود.

انتهای پیام /