جمعه 21 اردیبهشت 1403

کم فروشی خبازی های لنده تایید شد + تصاویر

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
کم فروشی خبازی های لنده تایید شد + تصاویر

فرماندار شهرستان لنده از کم فروشی بالغ بر 90درصد واحدهای خبازی این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس، نشست ستاد تنظیم بازار شهرستان لنده امروز و با هدف بررسی آخرین وضعیت بازار و نظارت بیشتر بر بازار با حضور فرماندار، نماینده دادستانی، نماینده سپاه و فرمانده انتظامی، روسای ادارات جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی، شهرداری، منابع طبیعی، آموزش و پرورش و ارشاد اسلامی، منابع طبیعی، بانک سپه در محل فرماندار برگزارشد.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان لنده در این نشست گفت: توقیف45کیسه آرد توسط نیروی انتظامی و معرفی متخلفین به تعزیزات و آراد با قیمت دولتی به خبازی ها تحویل داده شد.

حکمت همتی تاکید کرد:13کیسه کنسانتره نیز قاچاق کشف و ضبط و فرد متخلف نیز به تعزیرات حکومتی معرفی شده است.

وی در ادامه گفت: توزیع بیش از 26تن برنج هندی و تایلندی در سطح شهرستان لنده و 6تن شکر نیز برای توزیع خریداری شده است که بیش از 3تن شکر برای صنایع و واحدهای تولیدی شیرینی پزی نیز در حال رایزنی است.

در ادامه نیز رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان های کهگیلویه، چرام ولنده گفت: هیچ الزامی در تعیین نمونه های برنج توزیعی از سوی عاملین نیست.

بازرگان گفت: در خصوص نظارت بر بازار نیز این آمادگی داریم که در اسرع وقت نسبت به تخلفات صادره اقدام می شود.

فرماندار شهرستان لنده گفت: بیش از 90درصد واحدهای خبازی شهرستان لنده کم فروشی دارند که با توجه به روند رسیدگی و اظهارات خیلی از خبازان کیفیت آرد نیز دلیل عمده آن است

جلال دانش گفت: باید تعزیرات حکومتی، صمت، جهاد کشاورزی شهرستان نشستی با خبازان جهت آموزش بهینه و اتمام حجت جهت فعالیت های کاری صورت گیرد.

وی گفت: در حوزه خود مراقبتی نیز باید تمام ادارات نسبت خودمراقبتی سازمانی باید اهمیت ویژه ای داده شوند.

فرماندار شهرستان لنده گفت: در بحث نظارت بر بازار باید حق و حقوق مردم مورد توجه قرارگیرد و اگر کسبه ای واقعا تخلف دارد باید بدون مماشات با وی برخورد قاطع شود.

دانش گفت: امروز که قانون حمایت ویژه ای از تعزیرات حکومتی در خصوص برخورد با کسبه متخلف دارد باید در شهرستان حضور فعال تری داشته باشد تا نظارت ها نیز جامع تر شوند.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

انتهای پیام /

کم فروشی خبازی های لنده تایید شد + تصاویر 2
کم فروشی خبازی های لنده تایید شد + تصاویر 3
کم فروشی خبازی های لنده تایید شد + تصاویر 4
کم فروشی خبازی های لنده تایید شد + تصاویر 5