دوشنبه 2 مهر 1403

کنایه کلینزمن به خبرنگاران کره: من هم معتاد کارم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کنایه کلینزمن به خبرنگاران کره: من هم معتاد کارم!

یورگن کلینزمن یک بار دیگر به سوالات پیرامون عدم اقامتش در کشور کره‌جنوبی پاسخ داد.

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی آلمانی تیم ملی کره‌جنوبی، همچنان در معرض این انتقاد قرار دارد که چرا در زمان غیرفیفادی در سئول حضور ندارد و دائما به اروپا و آمریکا می‌رود؟ البته کلینزمن با آرامش به این سوال پاسخ می‌دهد و می‌گوید: احتمالا شما نگرانید که این موضوع روی نتایج جام ملت‌ها تاثیر بگذارد اما من روشم را تغییر نخواهم داد.

او توضیح می‌دهید: شاید وقتی در کره‌جنوبی من را نمی‌بینید، فکر می‌کنید در حال استراحتم. من هم فلسفه کار خودم را دارم یا بهتر بگویم من هم مثل شما مردم کره، معتاد کار هستم.

کلینزمن تاکید کرد:سرمربی تیم ملی باید فعالیت‌های بین المللی داشته باشد، اگر مربی کی لیگ باشید در کره اقامت خواهید کرد، اما نقش سرمربی تیم ملی متفاوت است، من هر جا هستم به کار ادامه می‌دهم.

وی افزود: تیم ملی باید بازی‌های بین‌المللی انجام دهد، من بازی‌های کی‌لیگ زیادی را تماشا می‌کنم و بازی‌های زیادی را در خارج از کشور تماشا می‌کنم و با بازیکنان خارج از کشور ملاقات می‌کنم و به روش کار خود ادامه می‌دهم تا در جام ملت‌های آسیا نتایج خوبی کسب کنم.

این در حالی است که او آخرین بار چند ماه پیش برای تماشای یک بازی کی لیگ به کره جنوبی رفت و حالا با پایان فصل در این کشور با خیال راحت می‌تواند اقامت خود را در اروپا ادامه دهد.