پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

کوثری: دیگر باید قاطعانه با اغتشاشگران برخورد شود

وب‌گاه تابناک مشاهده در مرجع
کوثری: دیگر باید قاطعانه با اغتشاشگران برخورد شود

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و قضائی دیگر باید قاطعانه با اغتشاشگران برخورد کنند و اجازه ندهند آنها بیش از این امنیت و آسایش مردم را برهم بزنند.

به گزارش تابناک به نقل از فارس، اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اغتشاشات روزهای اخیر در کشور گفت: دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و قضائی باید قاطعانه با اغتشاشگران برخورد کنند و اجازه ندهند که آنها بیش از این امنیت و آسایش مردم را برهم بزنند.

وی ادامه داد: به هیچ وجه نمی‌توان بر روی شعارهای ساختارشکنانه و رفتارهای خشن اغتشاشگران نام مطالبه عمومی نهاد، چرا که آنها دیگر با کارهایش آسایش و امنیت مردم را به خطر انداختند.

نماینده مردم تهران در مجلس اظهار کرد: وقتی در میان افراد دستگیر شده عناصر سلطنت‌طلب و ضدانقلاب مشاهده می‌شوند، نشان‌دهنده این مسئله است که این آشوبگران به دنبال حل معضلات و مشکلات مردم نیستند. اگر در روزهای ابتدای ناآرامی‌ها گفته می‌شد که برخی بر اثر هیجان وارد میدان شده‌اند، اما امروز و پس از هشدارهای متعدد مسئولان مبنی بر اینکه افراد فریب اغتشاشگران را نخورند، دیگر عذری باقی نمانده است.

وی افزود: اگر تجمعی برای اعلام اعتراض بخواهد شکل بگیرد باید با مجوز قانونی و به صورت آرام باشد، نه اینکه بدون مجوز و با ایجاد اغتشاش، درگیری و ناامنی همراه باشد. باید عوامل اغتشاش دستگیر و به قوه قضائیه تحویل داده شوند و قوه قضائیه نیز باید اشد مجازات را برای این قبیل افراد در نظر بگیرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: باید محرومیت از امتیازات اجتماعی برای اغتشاشگران درنظر گرفته شود تا از این طریق هزینه سنگین رفتارهای خود را پرداخت کنند و فکر نکند که دست به هر کاری بزند کسی کاری به او ندارد.