شنبه 15 اردیبهشت 1403

کونسیسائو: طارمی حالا همان بازیکنی است که همیشه بود

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
کونسیسائو: طارمی حالا همان بازیکنی است که همیشه بود

سرمربی پورتو معتقد است مهاجم تیم ملی فوتبال ایران اکنون به آمادگی همیشگی خودش بازگشته است.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو که امروز (شنبه) در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل کاساپیا شرکت کرد، با سؤال خبرنگاران درباره وضعیت مهدی طارمی و حضور یا غیبت وی در دیدار فردا شب مواجه شد.

وی در مواجهه با این سؤال و بازگشت طارمی به ترکیب اصلی پورتو در دیدار با ویتوریا گیمارش اظهار داشت: فقط درباره طارمی می‌پرسید؟ وندل و دنی ناماسو هم از تیم دوم پورتو روی نیمکت نشسته بودند و به زمین آمدند. درباره طارمی باید بگویم که او همیشه حرفه‌ای و به تیم متعهد است. طارمی در چند مسابقه به میدان نرفت، چون سایر بازیکنان در طول هفته بهتر از او بودند و مطابق استراتژی کادر فنی، بهترین گزینه ممکن به شمار نمی‌رفت.

طارمی جایگاهش در ترکیب اصلی پورتو را حفظ می‌کند

سرمربی پورتو با تمجید از شرایط فعلی مهاجم شماره 9 تیم ملی ایران گفت: حالا مهدی همان بازیکنی است که همیشه بود. طارمی به خوبی تمرین می‌کند و رقابت خوبی با سایر بازیکنان دارد. طارمی اکنون یکی از گزینه‌ها برای بازی کردن در ترکیب تیم است، اما تنها گزینه‌مان نیست و ما می‌توانیم حتی بدون یک مهاجم بازی کنیم.

پورتو از ساعت 20:30 فردا در چارچوب هفته سی‌ام لیگ برتر پرتغال، میهمان کاساپیا خواهد بود. یاران طارمی با 59 امتیاز در رتبه سوم جدول لیگ پرتغال جای گرفته‌اند و 18 امتیاز با اسپورتینگِ صدرنشین فاصله دارند.

صعود پورتو به فینال جام حذفی پرتغال با گلزنی طارمی

طارمی در 29 مسابقه‌ای که در فصل 24-2023 با پیراهن پورتو به میدان رفته، هشت بار موفق به گلزنی شده و چهار پاس گل به هم‌تیمی‌های خود داده است.