یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

گام بعد از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی مشارکت حداکثری در انتخابات است

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
گام بعد از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی مشارکت حداکثری در انتخابات است

به گزارش گروه قضائی خبرگزاری فارس، اصغر جهانگیر معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم قوه قضائیه در راهپیمایی 22بهمن با بیان اینکه مردم همواره از مسؤولین جلوتر هستند، گفت: حضور مردم در راهپیمایی مثل هر سال غافلگیر کننده و بسیار شگفت انگیز است.

وی افزود: مردم می‌دانند که علی‌رغم همه کاستی‌هایی که ممکن است در حوزه‌های اقتصادی و سایر موارد وجود داشته باشد این انقلاب برای خودشان است و با تلاششان در صحنه‌های مختلف این انقلاب و اسلام را برای خود حفظ می‌کنند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم قوه قضائیه گفت: امروز شاهد حضور بسیار دشمن شکن مردم در خیابان‌ها هستیم، پس از چهل و پنج سال از گذشت انقلاب همچنان شاهد هستیم حتی کسانی که انقلاب را ندیده‌اند همچون پدران و پدر بزرگ‌های خود در صحنه حضور پیدا می‌کنند.

جهانگیر ادامه داد: این حضور ملت که نشان دهنده وحدت و پشتیبانی از ولایت فقیه و اسلام ناب است کمک می‌کند تا دشمن نتواند از طرق مختلف با کید خود مردم را ناامید کند.

وی ادامه داد: مسؤولین نیز باید همچون تکلیف الهی به وظایف خود عمل کنند و برای خدمت و حل مشکلات و گره‌گشایی از امور مردم شبانه روز نشناسند.

معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه، با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: مردم امروز قدم اول را برداشتند، اما قدم بزرگتر و بعدی شرکت حداکثری و پرشور در انتخابات است که سرنوشت مردم در آن رقم می‌خورد و سبب چرخش قدرت در کشور می‌شود.

جهانگیر گفت: مردم با حضور به موقع و پرشور و انتخاب کاندید‌های اصلح در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری سهم خود را در مشارکت حداکثری ایفا کنند.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

انتخابات 1400

قوه قضائیه اصغر جهانگیر این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
گام بعد از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی مشارکت حداکثری در انتخابات است 2